Universitatea Româno-Americană aniversează anul acesta 30 de ani de la înființare. Universitatea a fost fondată în anul 1991, cu scopul promovării valorilor educaţionale ale învăţământului superior american pe fondul bogatelor tradiţii ale învăţământului românesc.

Iniţiativa a aparţinut Prof.univ.dr. Ion Smedescu, Rector Fondator al Universităţii Româno-Americane (1991-2008) şi Preşedinte al Fundaţiei Româno-Americane pentru Promovarea Educaţiei şi Culturii.

Universitatea Româno-Americană aniversează anul acesta 30 de ani de la înființare. Universitatea a fost fondată în anul 1991, cu scopul promovării valorilor educaţionale ale învăţământului superior american pe fondul bogatelor tradiţii ale învăţământului românesc.

Iniţiativa a aparţinut Prof.univ.dr. Ion Smedescu, Rector Fondator al Universităţii Româno-Americane (1991-2008) şi Preşedinte al Fundaţiei Româno-Americane pentru Promovarea Educaţiei şi Culturii.

La 11 martie 1991 a avut loc Adunarea de constituire a Universităţii Româno-Americane la Bucureşti, în cadrul căreia s-a aprobat Statutul de funcţionare al acesteia care prevedea înfiinţarea a 7 facultăţi: Relaţii Comerciale şi Financiar-Bancare Interne şi Internaţionale, Management-Marketing, Economia Turismului Intern și Internațional, Informatică Managerială, Drept, Design și Medicină şi Sănătate Publică.

Pe 28 martie 1991, prin Decizia nr. 364, Ministerul Învăţământului şi Ştiinţei a avizat favorabil înfiinţarea Universităţii Româno-Americane.

Oficial, ”data de naștere” a Universității este 17 aprilie 1991 când, prin Sentinţa nr. 295/17.04.1991, Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti, „în baza art. 32 din Decretul 31/1954 şi art. 84 şi urm. din Legea 21/1924”, a acordat personalitate juridică Universităţii Româno-Americane.

„Am făcut paşi importanţi care ne-au permis să prezentăm un tip diferit de ofertă educaţională pe piaţa serviciilor educaţionale, prin adoptarea unui sistem bazat pe două niveluri: licenţă şi masterat.
Doresc ca toţi studenţii şi cadrele didactice să fie mândri că fac parte din comunitatea academică a Universităţii Româno-Americane, iar absolvenţii noştri să contribuie, prin probitate şi competenţă profesională, la creşterea prestigiului instituţiei noastre în ţară şi în lume” este mesajul Rectorului fondator, Prof.univ.dr. Ion Smedescu, astăzi încă actual în mintea și sufletul nostru.

Săptămâna 19-23 Aprilie 2021 o dedicăm aniversării noastre, a marii familii URA. Împărtășim cu toți cei care cred în valorile Educației, în misiunea noastră, aceste momente unice.

Pentru a oferi cât mai multor persoane interesate posibilitatea de a fi alături de noi, evenimentele săptămânii aniversare – apasă aici – se vor desfășura on-line. Vom fi la distanță de doar un click unii de ceilalți și ne vom bucura de avantajele on-line-ului pentru a împărtăși bucurii și perspective.

Mesajul Rectorului

Mesajul Rectorului Universității Româno-Americane

La fiecare aniversare din viața noastră privim adesea în urmă, ne evaluăm parcursul de până acum și stabilim repere viitoare. 30 de ani pentru Universitatea Româno-Americană înseamnă 30 de ani de milioane de speranțe, de amintiri frumoase și experiențe extraordinare în minunata lume a cunoașterii, a educației și culturii, de provocări și reușite; 30 de ani despre tineri, viitorul lor și al nostru; 30 de ani despre oameni, despre fiecare dintre noi, mai întâi studenți, apoi absolvenți, angajați în țară sau în alte colțuri ale lumii sau din nou aici, în Universitate, ca profesori, personal auxiliar sau administrativ … toți împărtășind cu mândrie trecutul nostru și construind ceea ce astăzi este o mare familie, un prestigios edificiu de învățământ și știință, un partener de încredere, Universitatea Româno-Americană. Am pornit la drum, în anul 1991, ca un proiect de suflet al vizionarului nostru fondator – Prof.univ.dr. Ion Smedescu – o idee, un vis care a devenit realitate prin eforturile și priceperea a numeroși profesioniști, prin dăruirea și vocația multor cadre didactice și personal administrativ, prin implicarea generațiilor de studenți și absolvenți, prin încrederea părinților și bunicilor acestora și a numeroși parteneri. Cele trei decenii pe care le-am parcurs ne-au supus încercărilor și ne-au provocat să ne adaptăm permanent, să ne dezvoltăm armonios, să fim tot mai puternici și încrezători, asumându-ne nobila misiune de a educa, de a promova excelența academică și de a cultiva valorile științei și culturii. Am crescut împreună și vă mulțumim pentru aceasta! Bilanțul primilor noștri 30 de ani ne dă speranțe: 7 facultăți; 34 de programe de studii de licență și masterat acreditate, cu predare în limba română și engleză; o serie de noi programe de studii autorizate sau aflate în stadiul de înființare; 2.600 de studenți; studenți străini din peste 40 de țări; 30 de cursuri susținute în fiecare an de profesori internaționali; peste 200 de cadre didactice titulare sau asociate; peste 200 de parteneriate cu instituții de învățământ din întreaga lume; bază sportivă și campus modern. Marea familie a Universității Româno-Americane crește an de an, cu fiecare promoție care se adaugă, cu mândrie, celor peste 48.000 de absolvenți. La ceas aniversar, îi felicit și le mulțumesc pentru dedicare și efort tuturor celor care au făcut sau fac parte din comunitatea academică a Universității Româno-Americane – studenți, absolvenți, personal didactic și administrativ – și îmi îndrept gândurile bune spre aceia care ne-au fost și ne sunt alături în construirea unor proiecte de succes și a unui viitor mai bun pentru noi și generațiile ce vor urma. La mulți ani dragi colegi! La mulți ani Universitatea Româno-Americană! VIVAT, CRESCAT, FLOREAT!

Prof.univ.dr. Costel Negricea

Rectorul Universității Româno-Americane

Program evenimente

EVENIMENTE

Platformă Digitală – aniversare 30 ani URA

Evenimentele din zilele de 19, 21 și 22 Aprilie 2021 vor fi disponibile printr-o platformă digitală ce va oferi participanților o experiență inedităhttps://ura30ani.3dview.events. Platforma digitală va fi disponibilă începând cu 19 Aprilie 2021. 

Evenimentele din 20 și 23 Aprilie 2021 se vor desfășura online prin platforma Zoom.

Participarea se face pe baza formularelor de înscriere pentru evenimente, disponibile mai jos.

Logarea pe platformă se realizează prin menționarea unei adrese de email și stabilirea unei parole doar pentru această platformă.

Pentru a putea beneficia de toate facilitățile platformei, vă recomandăm să vă conectați de pe calculator / laptop, utilizând browserul Google Chrome.
CEREMONIE ANIVERSARĂ (platformă digitală) Universitatea Româno-Americană aniversează anul acesta 30 de ani de la înființare. Vă invităm să participaţi, online, alături de noi, la evenimentele dedicate acestui moment important din viața comunității noastre academice. Conferințe și workshop-uri, spectacole culturale și tururi virtuale prin campusul nostru, întâlniri on-line cu prietenii universității, dar și alte momente cu invitați surpriză ne aduc împreună pe 19 aprilie 2021. Formular înscriere – Înscrie-te acum 10:00 – 13:30 | Program partea I – transmisie live Acces: Platformă digitală | Facebook (live)
  • Cuvânt de deschidere – Rector Prof.univ.dr. Costel Negricea
  • Documentar URA
  • Mesaje din partea oficialităților
  • Mesaj prof.univ.dr. Dumitru Miron, Președinte FRAPEC
  • Mesaj prof.univ.dr. Ovidiu Folcuț, Președinte Senat URA
  • Mesaje din mediul academic
  • Mesajele studenților
  • Mesajele reprezentanților universităților partenere din străinătate și profesori străini
  • Mesajele partenerilor din mediului de afaceri/profesional
  • Mesajele absolvenților
  • Concert Festiv: Millenium Arts String Quartet Muzică instrumentală, genuri muzicale specifice SUA și România

Interpreți:

– dl. Gabriel Gheorghe – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

– dl. Marian Movileanu – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

– dl. Alexandru M. Dutulescu – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

– dl. Petru Nemțeanu – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

Repertoriu

  • 12:00 – 13:30 | întâlniri pe facultăți (acces: Platformă digitală): Prin intermediul platformei MS Teams, se vor desfășura întâlniri dedicate între decanii și studenții și absolvenții facultăților din cadrul Universității Româno-Americane.Sunt invitați să participe toți cei care doresc o carieră în domeniul specializărilor facultăților din cadrul URA. Înscrie-te acum
17:30 – 18:30 | Program partea a II-a Acces: Platformă digitală | Facebook (live) eveniment cultural on-line Suntem susținători ai culturii în educație. 30 de ani de proiecte culturale au adunat laolaltă sute de studenți dornici de a-și lărgi orizontul cunoașterii și formării lor ca oameni. Ne bucurăm de câteva momente culturale inițiate de studenții și absolvenții Universității, dar și de prezența alături de noi a unor invitați surpriză ce ne vor încânta deopotrivă spiritul și sufletul.
  • mesaj Rector Prof.univ.dr. Costel Negricea
  • Spectacol de muzică și dans asiatic, oferit de către Centrul de Studii Româno-Japoneze ”Angela Hondru” (CSRJ-AH) și Centrul de Studii Româno-Coreene (CSRK) din cadrul URA:

– Dans japonez – Roxana Morășanu, elevă a Liceului de Coregrafie „Floria Capsali” și cursantă CSRJ-AH, reinterpretează o cunoscută piesă japoneză, a cărei temă este căutarea, îndoiala, lupta pentru a depăși granița dintre cine suntem și cine ne dorim să fim;

Taiko (tobe tradiționale japoneze) – Cristi Diaconu, student URA,cursant CSRJ-AH și membru al formației de Taiko „Kodama Daiko” va interpreta o melodie – compoziție proprie;

Dans Coreean – formația ”Arirang” formată din Iasmina Petrovici, Elena Bortaş și Corina Sandu, cursante CSRK;

Pureun Narae, trupa de samulnori, tobe coreene – alături de Elena Bortaş, Alexandra Bulea, Georgiana Drăgoi și Florentina Ştefan, cursante CSRK.

  • Piesă de teatru ”Secretele unei relații”:

Fragment – adaptare liberă după piesa „Crize” sau ”Încă o poveste de dragoste”, de Mihai Ignat

Actori amatori – studenți ai Universității:

– Bianca Stănciulescu, studentă a Facultății de Drept

– Narcis Laurențiu Mănăilă, masterand al Facultății de Informatică Managerială

  • Recital muzică instrumentală
10:30 – 12:30 | Program partea I
  • „World Experience: Impactul pandemiei asupra educației”

Join Zoom Meeting – https://zoom.u/j/96442294212?pwd=Zk9wNGE4T3FmdUxyZlRKWFVBeVZ3QT09

(Conferință cu participare internațională)

– percepții și opinii privind accesul la educație în an de pandemie;

– soluții tehnice de facilitare a interacțiunii profesor-elev/student;

– impactul învățământului la distanță asupra relației profesor-elev/student;

– modele de bune practici pedagogice aplicate în procesul de învățământ;

– viitorul educației post-pandemie.

Sunt preocupări ale momentului pe care le aducem în dezbatere în cadrul Conferinței ”World Experience: Impactul pandemiei asupra educației”.

Față în față, actorii principali – profesori și studenți – vor schimba opinii și vor prezenta perspective personale ale implementării mecanismelor de interacțiune puse în practică în perioada de pandemie.

Formular înscriere – Înscrie-te acum   15:00 – 19:00 | Program partea a II-a
  • 15:00-16:30 | Dezbatere – ”De la generație la generație”

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Ești student? Vrei să afli cum au reușit cei mai mari ca tine să facă față provocărilor studenției? Tinerii dornici de a împărtăși experiențe sunt invitați să ia parte la un dialog ca între prieteni despre interacțiunea cu mediul universitar.

Acceptă provocarea și fii prezent la evenimentul dedicat ție!

Formular înscriere – Înscrie-te acum

  • 17:00-18:30 | Dezbatere – ”Experiențe și oportunități în viața de student” – transmisie live

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Fiecare dintre noi ne căutăm repere pentru a ne maximiza șansele de reușită. Experiența celor mai mari ne poate ajuta să alegem calea spre o carieră de succes.

„Experiențe și oportunități în viața de student” vă oferă ocazia să aflați direct de la „sursă” (studenți și absolvenți) ce înseamnă să faci alegeri bune, ce surprize îți rezervă viața de student și ce perspective profesionale poți avea.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

(platformă digitală) 10:00 – 12:00 | Program partea I Acces: Platforma digitală
  • Interculturality @ RAUStudenții internaționali URA vă vor împărtăși despre experiența lor de studenți în România, având astfel ocazia de a descoperi multiculturalismul specific Universității noastre, precum și să interacționați direct cu elementele culturale specifice altor țări. Formular înscriere – Înscrie-te acum
16:00 – 18:00 | Program partea a II-a Acces: Platforma digitală | Facebook (live) Reuniune aniversară: Marea Familie URA la 30 de ani – transmisie live Marea familie a Universității Româno-Americane formată din formată din studenți, absolvenți, personalul didactic și administrativ, se reunește la aniversarea a 30 de ani de la înființarea Universității, un moment deosebit pentru comunitatea noastră academică. Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • Mesaj Rector, Prof.univ.dr. Costel Negricea
  • Documentar URA
  • Mesaj prof.univ.dr. Dumitru Miron, Președinte FRAPEC
  • Mesaje din partea fondatorilor Universității Româno-Americane
  • Mesaj prof.univ.dr. Ovidiu Folcuț, Președinte Senat URA
  • Mesaje din partea foștilor decani
  • Mesaje din partea cadrelor didactice din străinătate
  • Mesajele studenților
  • Proiecție film – ”Viața de student în URA”
  • Mesajele absolvenților
  • întâlniri pe facultăți

Prin intermediul platformei MS Teams, se vor desfășura întâlniri dedicate între decanii și studenții și absolvenții facultăților din cadrul Universității Româno-Americane.

Înscrie-te acum

30 de ani de Universitatea Româno-Americană – Porți deschise Acces: Platforma digitală
  • 11:30 – 12:00 | Tur virtual Campus

Te invităm să descoperi campusul Universității Româno-Americane prin intermediul unui tur virtual.

Înscrie-te acum

13:00 – 19:00 Workshop-uri Acces: Platforma digitală Atelierele au menirea de a oferi informații utile pentru dezvoltarea carierei în raport cu provocările actuale ale mediului economic, participanții fiind susţinuți astfel în procesul alegerii informate privind cariera şi în atingerea obiectivelor personale şi profesionale.
  • 13:00 – 14:00 | „Cariera mea în domeniul educației fizice, sportului și kinetoterapiei” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 13:00 – 14:00 | „Cariera mea în domeniul turismului” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 14:00 – 15:00 | „Cariera mea în domeniul afacerilor internaționale (business)” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 15:00 – 16:00 | „Cariera mea în domeniul Management sau Marketing” Formular înscriere –Înscrie-te acum
  • 16:00 – 17:00 | „Cariera mea în domeniul Relațiilor Economice-Europene” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 17:00 – 18:00 | „Cariera mea în domeniul financiar-bancar sau al contabilității” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 18:00 – 19:00 | „Cariera mea juridică” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 18:00 – 19:00 | „Cariera mea în domeniul IT” Formular înscriere – Înscrie-te acum
13:00 – 18:00 | 30 de ani de Universitatea Româno-Americană – Porți deschise Ești curios cum este Universitatea Româno-Americană și ce înseamnă să fii student URA? Te așteptăm alături de noi pentru a descoperi campusul într-un tur virtual, dar și cum arată cei mai frumoși ani din viața studenților noștri. – transmisie live
  • Spectacol de muzică și dans asiatic, oferit de către Centrul de Studii Româno-Japoneze ”Angela Hondru” și Centrul de Studii Româno-Coreene din cadrul URA:

– Dans japonez – Roxana Morășanu, elevă a Liceului de Coregrafie „Floria Capsali” și cursantă CSRJ-AH, reinterpretează o cunoscută piesă japoneză, a cărei temă este căutarea, îndoiala, lupta pentru a depăși granița dintre cine suntem și cine ne dorim să fim;

Taiko (tobe tradiționale japoneze) – Cristi Diaconu, student URA,cursant CSRJ-AH și membru al formației de Taiko „Kodama Daiko” va interpreta o melodie – compoziție proprie;

Dans Coreean – formația ”Arirang” formată din Iasmina Petrovici, Elena Bortaş și Corina Sandu, cursante CSRK;

Pureun Narae, trupa de samulnori, tobe coreene – alături de Elena Bortaş, Alexandra Bulea, Georgiana Drăgoi și Florentina Ştefan, cursante CSRK.

  • Tur virtual campus
  • Proiecție video – ”Viața de student în URA
  • Dezbateri – Clubul Studenților din Universitatea Româno-Americană (CS-URA):
„Modele pentru TINEri” este un eveniment care promovează adevăratele modele ale României în rândul tinerilor, printr-o serie de conferințe/dezbateri, unde vor asculta și se vor putea identifica cu invitații. Proiectul se dorește a fi cea mai puternica sursă de inspirație, idei și motivație. Este unul dintre cele mai pretențioase și totodată ambițioase proiecte implementate de către CS-URA, și credem în reușita sa și în impactul pe care acesta îl poate avea în rândul „TINErilor”.
    • 15:00 – 16:00 | „Modele pentru tineri I” – transmisie live

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Invitat: Eliza Chirilă-Pop

Eliza Chirilă-Pop a urmat studiile facultății de Drept din cadrul Universității Româno-Americane, a fost președinte al Clubului Studenților CS-URA și a făcut parte din numeroase organizații studențești ca voluntar implicat. Eliza este Country Manager al Consiliilor Americane pentru Educație Internațională de mai bine de 6 ani, iar în anul 2018 a fondat asociația „YEP – Descoperim Împreună”, care lucrează pentru tinerii și copiii din județul Neamț. Activează în domeniul educației și al activităților cu tinerii, fiind premiată în nenumărate rânduri pentru proiectele sale.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

    • 16:00 – 17:00 | „Modele pentru tineri II”

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Invitat: Gabriel Carnariu

Gabriel Carnariu, fost președinte al Federației Tinerilor din Bacău, actual președinte al Consiliului Tinerilor din România, este o persoană activă care conduce cu succes activitățile unei întregi organizații ce vizează tinerii, interesele și drepturile acestora în relațiile cu instituții precum Guvernul României sau Banca Comercială Română și nu numai. Gabriel este o persoană dinamică, căreia îi place să lucreze cu oamenii și să conducă proiecte care să inspire atât alți oameni, cât și pe el.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

    • 17:00 – 18:00 | „Modele pentru tineri III”

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Invitat: Radu Constantin

Radu Constantin reprezintă un adevărat model pentru tinerii din ziua de astăzi. A început să lucreze încă de la vârsta de 18 ani, iar în prezent are 2 dintre cele mai de succes seriale on-line din România. Radu este actor, scriitor, regizor și antreprenor, iar în paralel este fondatorul agenției de marketing „Creative Stories”. Visul său cel mai mare este să ajungă la Hollywood și să facă lumea un loc mai bun.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

LUNI,

19 Aprilie 2021

CEREMONIE ANIVERSARĂ (platformă digitală) Universitatea Româno-Americană aniversează anul acesta 30 de ani de la înființare. Vă invităm să participaţi, online, alături de noi, la evenimentele dedicate acestui moment important din viața comunității noastre academice. Conferințe și workshop-uri, spectacole culturale și tururi virtuale prin campusul nostru, întâlniri on-line cu prietenii universității, dar și alte momente cu invitați surpriză ne aduc împreună pe 19 aprilie 2021. Formular înscriere – Înscrie-te acum 10:00 – 13:30 | Program partea I  – transmisie live Acces: Platformă digitală | Facebook (live)
  • Cuvânt de deschidere – Rector Prof.univ.dr. Costel Negricea
  • Documentar URA
  • Mesaje din partea oficialităților
  • Mesaj prof.univ.dr. Dumitru Miron, Președinte FRAPEC
  • Mesaj prof.univ.dr. Ovidiu Folcuț, Președinte Senat URA
  • Mesaje din mediul academic
  • Mesajele studenților
  • Mesajele reprezentanților universităților partenere din străinătate și profesori străini
  • Mesajele partenerilor din mediului de afaceri/profesional
  • Mesajele absolvenților
  • Concert Festiv: Millenium Arts String Quartet Muzică instrumentală, genuri muzicale specifice SUA și România

Interpreți:

– dl. Gabriel Gheorghe – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

– dl. Marian Movileanu – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

– dl. Alexandru M. Dutulescu – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

– dl. Petru Nemțeanu – orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”

Repertoriu

  • 12:00 – 13:30  | întâlniri pe facultăți (acces: Platformă digitală): Prin intermediul platformei MS Teams, se vor desfășura întâlniri dedicate între decanii și studenții și absolvenții facultăților din cadrul Universității Româno-Americane. Sunt invitați să participe toți cei care doresc o carieră în domeniul specializărilor facultăților din cadrul URA. Înscrie-te acum
  17:30 – 18:30 | Program partea a II-a Acces: Platformă digitală | Facebook (live) eveniment cultural on-line Suntem susținători ai culturii în educație. 30 de ani de proiecte culturale au adunat laolaltă sute de studenți dornici de a-și lărgi orizontul cunoașterii și formării lor ca oameni. Ne bucurăm de câteva momente culturale inițiate de studenții și absolvenții Universității, dar și de prezența alături de noi a unor invitați surpriză ce ne vor încânta deopotrivă spiritul și sufletul.
  • mesaj Rector Prof.univ.dr. Costel Negricea
  • Spectacol de muzică și dans asiatic, oferit de către Centrul de Studii Româno-Japoneze ”Angela Hondru” (CSRJ-AH) și Centrul de Studii Româno-Coreene (CSRK) din cadrul URA:

 – Dans japonez – Roxana Morășanu, elevă a Liceului de Coregrafie „Floria Capsali” și cursantă CSRJ-AH, reinterpretează o cunoscută piesă japoneză, a cărei temă este căutarea, îndoiala, lupta pentru a depăși granița dintre cine suntem și cine ne dorim să fim;

Taiko (tobe tradiționale japoneze) – Cristi Diaconu, student URA,cursant CSRJ-AH și membru al formației de Taiko „Kodama Daiko” va interpreta o melodie – compoziție proprie;

Dans Coreean – formația ”Arirang” formată din Iasmina Petrovici, Elena Bortaş și Corina Sandu, cursante CSRK;

Pureun Narae, trupa de samulnori, tobe coreene – alături de Elena Bortaş, Alexandra Bulea, Georgiana Drăgoi și Florentina Ştefan, cursante CSRK.

  •  Piesă de teatru ”Secretele unei relații”:

Fragment – adaptare liberă după piesa „Crize” sau ”Încă o poveste de dragoste”, de Mihai Ignat

Actori amatori – studenți ai Universității:

– Bianca Stănciulescu, studentă a Facultății de Drept

– Narcis Laurențiu Mănăilă, masterand al Facultății de Informatică Managerială

  • Recital muzică instrumentală

MARȚI,

20 Aprilie 2021

10:30 – 12:30 | Program partea I
  • „World Experience: Impactul pandemiei asupra educației”

Join Zoom Meeting – https://zoom.u/j/96442294212?pwd=Zk9wNGE4T3FmdUxyZlRKWFVBeVZ3QT09

(Conferință cu participare internațională)

– percepții și opinii privind accesul la educație în an de pandemie;

– soluții tehnice de facilitare a interacțiunii profesor-elev/student;

– impactul învățământului la distanță asupra relației profesor-elev/student;

– modele de bune practici pedagogice aplicate în procesul de învățământ;

– viitorul educației post-pandemie.

Sunt preocupări ale momentului pe care le aducem în dezbatere în cadrul Conferinței ”World Experience: Impactul pandemiei asupra educației”.

Față în față, actorii principali – profesori și studenți – vor schimba opinii și vor prezenta perspective personale ale implementării mecanismelor de interacțiune puse în practică în perioada de pandemie.

Formular înscriere – Înscrie-te acum   15:00 – 19:00 | Program partea a  II-a
  • 15:00-16:30 | Dezbatere – ”De la generație la generație”

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

 Ești student? Vrei să afli cum au reușit cei mai mari ca tine să facă față provocărilor studenției? Tinerii dornici de a împărtăși experiențe sunt invitați să ia parte la un dialog ca între prieteni despre  interacțiunea cu mediul universitar.

Acceptă provocarea și fii prezent la evenimentul dedicat ție!

Formular înscriere – Înscrie-te acum

  • 17:00-18:30 | Dezbatere – ”Experiențe și oportunități în viața de student” – transmisie live

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

 Fiecare dintre noi ne căutăm repere pentru a ne maximiza șansele de reușită. Experiența celor mai mari ne poate ajuta să alegem calea spre o carieră de succes.

„Experiențe și oportunități în viața de student” vă oferă ocazia să aflați direct de la „sursă” (studenți și absolvenți) ce înseamnă să faci alegeri bune, ce surprize îți rezervă viața de student și ce perspective profesionale poți avea.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

MIERCURI,

21 Aprilie 2021

(platformă digitală) 10:00 – 12:00 | Program partea I Acces: Platforma digitală
  • Interculturality @ RAU Studenții internaționali URA vă vor împărtăși despre experiența lor de studenți în România, având astfel ocazia de a descoperi multiculturalismul specific Universității noastre, precum și să interacționați direct cu elementele culturale specifice altor țări. Formular înscriere – Înscrie-te acum
16:00 – 18:00 | Program partea a II-a Acces: Platforma digitală | Facebook (live) Reuniune aniversară: Marea Familie URA la 30 de ani – transmisie live Marea familie a Universității Româno-Americane formată din formată din studenți, absolvenți, personalul didactic și administrativ, se reunește la aniversarea a 30 de ani de la înființarea Universității, un moment deosebit pentru comunitatea noastră academică. Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • Mesaj Rector, Prof.univ.dr. Costel Negricea
  • Documentar URA
  • Mesaj prof.univ.dr. Dumitru Miron, Președinte FRAPEC
  • Mesaje din partea fondatorilor Universității Româno-Americane
  • Mesaj prof.univ.dr. Ovidiu Folcuț, Președinte Senat URA
  • Mesaje din partea foștilor decani
  • Mesaje din partea cadrelor didactice din străinătate
  • Mesajele studenților
  • Proiecție film – ”Viața de student în URA”
  • Mesajele absolvenților
  • întâlniri pe facultăți

Prin intermediul platformei MS Teams, se vor desfășura întâlniri dedicate între decanii și studenții și absolvenții facultăților din cadrul Universității Româno-Americane.

Înscrie-te acum

JOI,

22 Aprilie 2021

30 de ani de Universitatea Româno-Americană – Porți deschise Acces: Platforma digitală
  • 11:30 – 12:00  |  Tur virtual Campus

Te invităm să descoperi campusul Universității Româno-Americane prin intermediul unui tur virtual.

Înscrie-te acum

13:00 – 19:00 Workshop-uri Acces: Platforma digitală Atelierele au menirea de a oferi informații utile pentru dezvoltarea carierei în raport cu provocările actuale ale mediului economic, participanții fiind susţinuți astfel în procesul alegerii informate privind cariera şi în atingerea obiectivelor personale şi profesionale.
  • 13:00 – 14:00 | „Cariera mea în domeniul educației fizice, sportului și kinetoterapiei” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 13:00 – 14:00 | „Cariera mea în domeniul turismului” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 14:00 – 15:00 | „Cariera mea în domeniul afacerilor internaționale (business)” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 15:00 – 16:00 | „Cariera mea în domeniul Management sau Marketing” Formular înscriere –Înscrie-te acum
  • 16:00 – 17:00 | „Cariera mea în domeniul Relațiilor Economice-Europene” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 17:00 – 18:00 | „Cariera mea în domeniul financiar-bancar sau al contabilității” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 18:00 – 19:00 | „Cariera mea juridică” Formular înscriere – Înscrie-te acum
  • 18:00 – 19:00 | „Cariera mea în domeniul IT” Formular înscriere – Înscrie-te acum

VINERI,

23 Aprilie 2021

13:00 – 18:00 | 30 de ani de Universitatea Româno-Americană – Porți deschise Ești curios cum este Universitatea Româno-Americană și ce înseamnă să fii student URA? Te așteptăm alături de noi pentru a descoperi campusul într-un tur virtual, dar și cum arată cei mai frumoși ani din viața studenților noștri. – transmisie live  
  • Spectacol de muzică și dans asiatic, oferit de către Centrul de Studii Româno-Japoneze ”Angela Hondru” și Centrul de Studii Româno-Coreene din cadrul URA:

– Dans japonez – Roxana Morășanu, elevă a Liceului de Coregrafie „Floria Capsali” și cursantă CSRJ-AH, reinterpretează o cunoscută piesă japoneză, a cărei temă este căutarea, îndoiala, lupta pentru a depăși granița dintre cine suntem și cine ne dorim să fim;

Taiko (tobe tradiționale japoneze) – Cristi Diaconu, student URA,cursant CSRJ-AH și membru al formației de Taiko „Kodama Daiko” va interpreta o melodie – compoziție proprie;

Dans Coreean – formația ”Arirang” formată din Iasmina Petrovici, Elena Bortaş și Corina Sandu, cursante CSRK;

Pureun Narae, trupa de samulnori, tobe coreene – alături de Elena Bortaş, Alexandra Bulea, Georgiana Drăgoi și Florentina Ştefan, cursante CSRK.

  • Tur virtual campus
  • Proiecție video – ”Viața de student în URA
  • Dezbateri – Clubul Studenților din Universitatea Româno-Americană (CS-URA):
„Modele pentru TINEri” este un eveniment care promovează adevăratele modele ale României în rândul tinerilor, printr-o serie de conferințe/dezbateri, unde vor asculta și se vor putea identifica cu invitații. Proiectul se dorește a fi cea mai puternica sursă de inspirație, idei și motivație. Este unul dintre cele mai pretențioase și totodată ambițioase proiecte implementate de către CS-URA, și credem în reușita sa și în impactul pe care acesta îl poate avea în rândul „TINErilor”.
    • 15:00 – 16:00 | „Modele pentru tineri I” – transmisie live

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Invitat: Eliza Chirilă-Pop

Eliza Chirilă-Pop a urmat studiile facultății de Drept din cadrul Universității Româno-Americane, a fost președinte al Clubului Studenților CS-URA și a făcut parte din numeroase organizații studențești ca voluntar implicat. Eliza este Country Manager al Consiliilor Americane pentru Educație Internațională de mai bine de 6 ani, iar în anul 2018 a fondat asociația „YEP – Descoperim Împreună”, care lucrează pentru tinerii și copiii din județul Neamț. Activează în domeniul educației și al activităților cu tinerii, fiind premiată în nenumărate rânduri pentru proiectele sale.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

    • 16:00 – 17:00 | „Modele pentru tineri II”

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Invitat: Gabriel Carnariu

Gabriel Carnariu, fost președinte al Federației Tinerilor din Bacău, actual președinte al Consiliului Tinerilor din România, este o persoană activă care conduce cu succes activitățile unei întregi organizații ce vizează tinerii, interesele și drepturile acestora în relațiile cu instituții precum Guvernul României sau Banca Comercială Română și nu numai. Gabriel este o persoană dinamică, căreia îi place să lucreze cu oamenii și să conducă proiecte care să inspire atât alți oameni, cât și pe el.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

    • 17:00 – 18:00 | „Modele pentru tineri III”

Join Zoom Meeting – https://zoom.us/j/4437455841

Invitat: Radu Constantin

Radu Constantin reprezintă un adevărat model pentru tinerii din ziua de astăzi. A început să lucreze încă de la vârsta de 18 ani, iar în prezent are 2 dintre cele mai de succes seriale on-line din România. Radu este actor, scriitor, regizor și antreprenor, iar în paralel este fondatorul agenției de marketing „Creative Stories”. Visul său cel mai mare este să ajungă la Hollywood și să facă lumea un loc mai bun.

Formular înscriere – Înscrie-te acum

Participarea la Aniversarea celor 30 de ani de la înființarea Universității Româno-Americană se face pe bază de invitație sau în urma completării unui formular de înscriere.

 

Programul poate suferi modificări în funcție de situația evoluției pandemiei și de deciziile autorităților.

Vă invităm să urmăriți site-ul unde vom reveni în mod constant cu informații suplimentare.

Săptămânile Facultăților URA

Evenimentele aniversare dedicate celor 30 de ani de la înființarea Universității Româno-Americane continuă cu ”Săptămânile Facultăților” din cadrul URA.

Marți, 4.05.2021, 16:00 – 17:30

”Despre profesia de consilier juridic” – activitate extracurriculară* | Formular de înscriere

  • Moderator: univ.dr. Constantin Duvac – Decan al Facultății de Drept URA
  • Invitat: dl. Nicolae Valentin Truțan – Președinte al Ordinului Consilierilor Juridici din România și membru în Consiliul Director al Uniunii Juriștilor din România

 


 

Miercuri, 5.05.2021, 16:00 – 17:30

”Despre profesia de notar public” – activitate extracurriculară* | Formular de înscriere

  • Moderator:univ.dr. Constantin Duvac – Decan al Facultății de Drept URA
  • Invitat: dl. prof.univ.dr. Bogdan Ciucă – Președinte al Consiliului Științific al Institutului Notarial Român, Vicepreședinte al Academiei de Științe Juridice din România și Vicepreședinte al Uniunii Juriștilor din România

 


 

Joi, 6.05.2021, 16:00 – 17:30

”Despre profesia de avocat” – activitate extracurriculară* | Formular de înscriere

  • Moderator:univ.dr. Constantin Duvac – Decan al Facultății de Drept URA
  • Invitat: prof.univ.dr. av. Ioan Chelaru – Președinte al Academiei de Științe Juridice din România, Președinte al Uniunii Juriștilor din România și fost Vicepreședinte al Uniunii Naționale a Barourilor din România

 


 

Vineri, 7.05.2021, 10:00 – 14:00

”Probleme actuale ale dreptului românesc” – dezbatere științifică

  • Moderator:univ.dr. Constantin Duvac – Decan al Facultății de Drept URA
  • Invitați – personalități științifice de marcă din domeniul dreptului:
    • prof.univ.dr. av. Tudorel ToaderRectorul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și Prim-Vicepreședinte al Asociației Române de Științe Penale;
    • univ.dr. av. Mihai Adrian Hotca Rectorul Universității „Nicolae Titulescu” din București și Vicepreședinte al Asociației Române de Științe Penale;
    • univ.dr. Mihai Bădescu – Director al Școlii doctorale DREPT din cadrul Academiei de Studii Economice București, Președinte al Asociației Române de Drept Constituțional și profesor asociat în cadrul Facultății de Drept din cadrul URA;
    • univ.dr. Petre BuneciUniversitatea Ecologică din București, conducător de doctorat în cadrul Institutului de cercetări juridice „Andrei Rădulescu” al Academiei Române și Vicepreședinte al Asociației Române de Științe Penale;
    • univ.dr. Ioan Craiovan – Președinte al Asociației Române de Filosofia Dreptului;
    • prof.univ. dr. Tudorel Butoi –  expert criminalist și profesor asociat în cadrul Facultății de Drept din cadrul URA;
    • univ.dr. Nicolae Grofu – Academia de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” din București și Vicepreședinte al Asociației Române de Criminalistică.

*Participarea se considera activitate extracurriculară doar pentru studenții de la Facultatea de Drept.

Luni, 10.05.2021, 16:30 – 17:30

”Portretul contabilului și viitorul contabilității în era digitală” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

    • Moderator: asist.univ.dr. Lucia Croitoru
    • Invitat: dl. Alexandru Puiu – Chief Operations Officer în cadrul companiei Keez. Compania Keez lucrează cu elemente susținute de Inteligență Artificială, precum și cu tehnologii utilizate de companii globale precum Google, Oracle, Facebook, Netflix și Microsoft.
    • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Marți, 11.05.2021, 11:00 – 12:30

”Sistemul bancar românesc – orizont 2030” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

    • Moderator:lect.univ.dr. Ivănescu Iuliu Marin – Decan al Facultății de Relații Comerciale și Financiar-Bancare Interne și Internaționale
    • Invitați: reprezentații BĂNCII NAȚIONALE A ROMÂNIEI (BNR). Banca Națională a României este banca centrală a României, instituție publică independentă, cu sucursale şi agenții atât în municipiul București, cât și în alte localități din țară.
    • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Joi, 13.05.2021, 17:00 – 18:30

”Managing Stress & Anxiety” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

    • Moderator: lect.univ.dr. Ivănescu Iuliu Marin – Decan al Facultății de Relații Comerciale și Financiar-Bancare Interne și Internaționale
    • Invitat: dl Radu Manolescu – Co-founder & Managing Partner K.M. Trust & Partners, firmă ce oferă servicii de consultanță adresată executivilor / top managementului, fondată în 2006 în București. În 2009 K.M. Trust a fondat K2S, o firmă menită să adreseze servicii specifice de consultanță, în oglinda cu cele ale KMT, însă adresate mid-managementului, senior managementului și specialiștilor cheie.
    • Evenimentul se va derula în limba română și engleză.

 


 

Vineri, 14.05.2021, 12:30 – 13:30

”Generația Z și viitorul profesiei contabile” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

    • Moderator:lect.univ.dr. Ivănescu Iuliu Marin – Decan al Facultății de Relații Comerciale și Financiar-Bancare Interne și Internaționale
    • Invitați: reprezentații ACCA România – ”Association of Chartered Certified Accountants” este cea mai mare asociație profesională globală din domeniul contabil ca număr de membri și studenți.
    • Evenimentul se va derula în limba română.

 

* Participarea se consideră activitate extracurriculară doar pentru studenții de la Facultatea de Relații Comerciale și Financiar-Bancare Interne și Internaționale.

 

Marți, 18.05.2021, 16:30 – 17:30

”Proiectarea traseului profesional, elaborarea strategiei personale și demararea unei cariere în domeniul management sau marketing” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

    • Moderator:univ.dr. Alexandru Ionescu – Decan al Facultății de Management-Marketing
    • Invitat: Robert Anton Ion – RE BRANDING SOLUTIONS
    • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Miercuri, 19.05.2021, 18:00 – 19:30

”Online marketing research” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

    • Moderator:univ.dr. Andreea Budacia – Director Departament, Management-Marketing
    • Invitat: Flaviu Bobb – Vice-președinte, Ipsos Interactive Services
    • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Joi, 20.05.2021, 17:00 – 18:30

”After School: ce faci după absolvire” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

    • Moderator: Andres Dragomir – Clubul de Management-Marketing
    • Invitați: Alexandra Iuliana Vasile și Cătălin Moșu – absolvenți ai Facultății de Management-Marketing
    • Evenimentul se va derula în limba română.

Luni, 24.05.2021, 18:00 – 19:00

”Diversitate, incluziune și egalitate de șanse în context european și național – practici, politici și realități” – dezbatere | Link conectare –click aici

  • Moderator: Conf.univ.dr. Botezatu Mihai-Alexandru – Decan al Facultății de Studii Economice Europene
  • Invitați:
    • Gelu Duminicădoctor în sociologie și profesor asociat al Facultății de Sociologie și Asistență Socială, Universitatea din București, membru al Comisiei Prezidențiale pentru Analiza Riscurilor Sociale și Demografice, parte a echipei de experți al proiectului „România Educată”, membru al Consiliului Economic și Social (ca reprezentant al societății civile) și coordonator național al programului INSCHOOL, program susținut de Consiliul Europei și Comisia Europeană. Gelu are o experiență de 21 ani în domeniul incluziunii sociale a grupurilor vulnerabile și politici social europene, cu un focus pe dezvoltarea comunităților de romi din România.
    • Cătălina Olteanu – membru în Colegiul Director al Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD). Înainte de CNCD a făcut parte dintr-o echipă de activiști cu care a reușit să promoveze educația incluzivă de calitate pentru toți și pentru fiecare. Cătălina a absolvit Universitatea din București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Romani – Spaniolă, și deține un master în Teoria traducerii.
    • Florin Buhuceanu – director de advocacy al Asociației ACCEPT, organizație cu care colaborează din anul 1997 pentru apărarea și promovarea drepturilor persoanelor LGBT în România. A studiat teologie ortodoxă și a absolvit Facultatea de Istorie a Universității București. S-a implicat în cercetarea istoriei comunității gay, organizând câteva expoziții dedicate recuperării memoriei și contribuțiilor culturale ale acestui grup minoritar.
  • Descriere: Scopul acestui eveniment este de a dezbate alături de experți din societatea civilă metode de promovare și asigurare a practicilor privind incluziunea și promovarea diversității în spațiul academic. Principalele teme abordate: diversitate, incluziune, prevenirea și combaterea discriminării și rolul sistemului educațional universitar în promovarea și aplicarea acestor valori. Evenimentul se va derula în limba română, online.

 


 

Miercuri, 26.05.2021, 18:00 – 19:30

”Proiecte de succes și ratări – de la idee la rezultate” – dezbatere | Link conectare – click aici

  • Moderator: Conf.univ.dr. Botezatu Mihai-Alexandru – Decan al Facultății de Studii Economice Europene
  • Invitați:
    • Delia Stan manager proiecte, Fundația Agenția de dezvoltare comunitară ”Împreună”.
    • Irina Pîrlog consultant, owner Origami Consult SRL, specializată în elaborarea și implementarea de proiecte din fonduri nerambursabile, achiziții publice și private, studii sociologice, elaborarea de strategii de dezvoltare, SMART CITY, comerciale, consultanță tehnică – DALI/SF/Pth.
    • Livia Maria Camciuc Managing director Merita Citit SRL, formator, consultant fonduri europene, expert achiziții publice și private, expert în dezvoltare regională, fost angajat AM POR în direcția achiziții și control.
    • Adina Ovedenie manager de proiecte pentru Asociația Europeană pentru o Viață mai Bună, specializată în proiecte destinate dezvoltării antreprenoriatului clasic, dar și antreprenoriatului social.
    • Elena Rădulescu Director Departament Economic și Resurse Umane, Universitatea Româno-Americană.
  • Descriere: Proiectele sunt instrumente prin care ajungem să ne atingem scopurile într-un termen definit de timp. Fie că e vorba de proiecte personale, sociale sau economice, acestea contribuie la creșterea calității vieții. Evenimentul își propune să reunească reprezentanți ai ONG-urilor, IMM-urilor, consultanților specializați care au experiență în implementarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă. Aceștia vor prezenta rezultatele obținute prin intermediul diferitelor proiecte implementate, cu accent pe provocările și oportunitățile întâlnite de la începutul perioadei de scriere și până la finalizarea proiectului. Evenimentul se va derula în limba română, online.

Luni, 31.05.2021, 15:00 – 16:15

”Vino să FUSIONezi cu Oracle!” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

 


 

Miercuri, 02.06.2021, 10:30 – 11:30

”Ready for RPA? The robots are coming!” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

 


 

Joi, 03.06.2021

10:00 – 11:00 ”Vin ROBOTii? Fugim sau îi programăm?” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

15:00 – 16:00 ”Mituri și adevăruri despre ce își doresc angajatorii” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

 


 

Vineri, 04.06.2021

11:30 – 12:30 ”Data Science for a future career” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

15:00 – 16:00 ”Intro to Fintech from VP of Product Management in FintechOS”activitate extracurriculară | Formular de înscriere

Marți, 08.06.2021, 18:30 – 19:40

”Industria Ospitalitatii sub egida oportunitatilor post-pandemice” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

  • Moderator: univ.dr. Ștefan-Alexandru Ionescu Decan al Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional, URA
  • Invitați:
    • Andreea Gheorghiu – cluster GM, Novotel și Mercure Unirii București
    • Robert Anghel – GM, Holiday Inn Times
    • Nancy Balacescu – managing partner, Marbona Consulting
    • Alina Rapan – ex deputy manager, Ibis Romania
    • Georgiana Gharbi – Managing Director, Triptailor
  • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Miercuri, 09.06.2021, 18:00 – 19:20

”Reziliența industriei de transport aerian în fața adversităților istorice: 9/11; Criza Economico-Financiară; Pandemia COVID-19” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

  • Moderator: Conf.univ.dr. Ștefan-Alexandru Ionescu Decan al Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional, URA
  • Invitați:
    • Sorin Stoicescu – expert aviație civilă
    • Cosmin-Cătălin Peșteșan – GM, CNAB
    • Vlad Stoicescu – Strategy and European Compliance Manager, CNAB
    • Luciana Păunescu – expert aviație civilă
    • Tudor Constantinescu – CCO, Animawings
    • Alexandra Huzuneanu – GM, RAS
    • Anca Apahidean – Area Manager Eastern Europe, IATA
    • Cătălin Ilie – CEO, UpLift Aviation Services
    • Ionuț Panait – Rulemaking Medical Officer, EASA
  • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Joi, 10.06.2021, 18:30 – 19:45

”Studentul de azi, performerul de maine din industria turismului si a calatoriilor” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

  • Moderator: Conf.univ.dr. Ștefan-Alexandru Ionescu Decan al Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional, URA
  • Invitați:
    • dl. Călin Ile – Președinte FIHR
    • dl. Dumitru Luca – Președinte ANAT
    • dl. George Cioceanu – Prim Vicepreședinte ANAT
    • dna. Alexandra Arsene – Consilier Președinte ANAT
    • dl. Emanuel Cernat – Managing Partner – Corporate Affairs Strategies
    • dna. Steliana Cojocariu – consilier Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului
    • dna. Georgiana Els – Senior Lecturer în Tourism and Events Management la University of Lincolnm , dl. Dan Volentir – GM Crowne Plaza
  • Evenimentul se va derula în limba română.

 


 

Vineri, 11.06.2021, 17:00 – 18:30

”30 ani de vise, trăiri, împliniri” – activitate extracurriculară * | Formular de înscriere

  • Moderator: Conf.univ.dr. Ștefan-Alexandru Ionescu Decan al Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional, URA
  • Invitați:
    • absolvenții Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional, promoțiile 1996-2020
    • studenții și masteranzii actuali ai Facultății de Economia Turismului Intern și Internațional
    • cadre didactice din prezent și din trecut, Facultatea de Economia Turismului Intern și Internațional
  • Evenimentul se va derula în limba română.

Luni, 14.06.2021

11:00 – 13:00 | „Lansăm barca la apă în Străulești” – activitate extracurriculară

  • Coordonator: univ.dr. Alecu AurelCadru didactic, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
  • Locație: baza sportivă a Universității Româno-Americane

 

12:00 | Tragere la sorți „Cupa de fotbal RO-AM Licee și Facultăți”

  • Eveniment Online, via Zoom – click aici (Meeting ID: 730 5802 0340, Passcode: kg0rYD)
  • Detalii suplimentare – click aici

 

13:00 – 14:00 | „O demonstrație acrobatică” – activitate extracurriculară

  • Coordonator: univ.dr. Dima Marius DumitruDecan, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
  • Locație: baza sportivă a Universității Româno-Americane

 


 

Marți, 15.06.2021, 10:00 – 14:00

„Cupa de fotbal RO-AM Licee și Facultăți” – activitate extracurriculară

  • Coordonator: univ.dr. Dima Marius DumitruDecan, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
  • Participanți:
    • Colegiul Economic „Costin Kirițescu”
    • Colegiul Național „Cantemir Vodă”
    • Colegiul Național „Emil Racoviță”
    • Liceul „Marin Preda”
    • Liceul „Mircea Eliade”
    • Liceul cu Program Sportiv „Helmut Duckadam” din Clinceni
    • Liceul Tehnologic „Doamna Chiajna” din Roșu
    • Liceul Tehnologic „Dumitru Dumitrescu” din Buftea
    • Liceul Tehnologic „Nicolae Bălcescu” din Voluntari
    • Liceul Teoretic „Benjamin Flanklin”
    • Liceul Teoretic „Mihail Kogalniceanu” din Snagov
    • Universitatea Ecologică din București
    • Universitatea Politehnică din București
    • Universitatea Româno-Americană
    • Universitatea Titu Maiorescu – Echipa 1
    • Universitatea Titu Maiorescu – Echipa 2
  • Locație: baza sportivă a Universității Româno-Americane

 


 

Miercuri, 16.06.2021

10:00 – 14:00 | „Cupa de fotbal RO-AM Licee și Facultăți” – activitate extracurriculară

  • Coordonator: univ.dr. Dima Marius DumitruDecan, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
  • Locație: baza sportivă a Universității Româno-Americane

 

16:00 – 18:00 | „Prevenția accidentărilor la sportivii olimpici în contextul pandemiei” – activitate extracurriculară | Formular de înscriere

  • Coordonator: univ.dr. Timnea Carmen OliviaProdecan, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
  • Invitat special: medic Torje Dianamedicină sportivă COSR, coordonator loturi naționale, olimpice – Olimpiada Tokyo 2021
  • Detalii: eveniment Online

 


 

Joi, 17.06.2021, 10:00 – 13:00

Finală „Cupa de fotbal RO-AM Licee și Facultăți”

  • Coordonator: univ.dr. Dima Marius DumitruDecan, Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
  • Locație: baza sportivă a Universității Româno-Americane

 


 

Vineri, 18.06.2021, 11:00 – 14:00

Activități sportive pentru cadrele didactice și personalul Universității Româno-Americane | Formular de înscriere  

  • fotbal, tenis, baschet, tenis de masă, tenis de picior, badminton, plimbare cu canoe pe lacul Străulești
  • Locație: baza sportivă a Universității Româno-Americane
Mesaje aniversare

 

Oficialități

Mediul academic național și internațional

Profesori internaționali

Mediul de afaceri/profesional

Fondatori Universitatea Româno-Americană

Conducere Universitatea Româno-Americană

Mediul academic - Universitatea Româno-Americană

Studenți și Absolvenți Universitatea Româno-Americană

Foto & Video

Cu ocazia aniversării a 30 de ani de la înființarea Universității Româno-Americane, personalul administrativ URA s-a reunit luni, 19.04.2021, de la ora 15:00, în Aula Magna.
În cadrul acestui eveniment, domnul prof.univ.dr. Costel Negricea, Rectorul Universității Româno-Americane, a adresat cuvinte de apreciere pentru contribuția adusă la dezvoltarea Universității și a oferit personal, fiecărui coleg în parte, o plachetă aniversară personalizată în semn de prețuire.

𝗣𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝗼𝗿𝗶𝗶 𝗨𝗥𝗔 𝘀-𝗮𝘂 𝗿𝗲𝘂𝗻𝗶𝘁 𝗰𝘂 𝗲𝗺𝗼𝘁̦𝗶𝗲 𝗶̂𝗻 𝗔𝘂𝗹𝗮 𝗠𝗮𝗴𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗮 𝗺𝗮𝗿𝗰𝗮 𝟯𝟬 𝗱𝗲 𝗮𝗻𝗶 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗶̂𝗻𝗳𝗶𝗶𝗻𝘁̦𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝗮̆𝘁̦𝗶𝗶.
În cadrul Festivității, domnul prof.univ.dr. Costel Negricea, Rectorul Universității Româno-Americane, a adresat cuvinte de apreciere pentru contribuția adusă la dezvoltarea Universității și a oferit personal, fiecărui cadru didactic, o plachetă aniversară personalizată în semn de prețuire.

 

Ceremonie Oficială - 19.04.2021

Eveniment Cultural - 19.04.2021

Standuri Virtuale - 19.04.2021

Facilități platformă digitală - 19.04.2021

Aula Magna - 19.04.2021

Cu ocazia aniversării a 30 de ani de la înființarea Universității Româno-Americane, personalul administrativ URA s-a reunit luni, 19.04.2021, de la ora 15:00, în Aula Magna.
În cadrul acestui eveniment, domnul prof.univ.dr. Costel Negricea, Rectorul Universității Româno-Americane, a adresat cuvinte de apreciere pentru contribuția adusă la dezvoltarea Universității și a oferit personal, fiecărui coleg în parte, o plachetă aniversară personalizată în semn de prețuire.

20.04.2021

Interculturality - 21.04.2021

Ceremonia Oficială
30 ANI URA
(luni, 19.04.2021 – partea I)

Eveniment Cultural
30 ANI URA
(luni, 19.04.2021 – partea a II-a)

Reuniune aniversară: Marea Familie URA la
30 de ani
(miercuri, 21.04.2021)