Mavericks, partenerul Universității Româno-Americane, își deschide porțile pentru cel mai complex proiect de învățare în performance media dedicat studenților și masteranzilor: 4 traineri Mavericks cu peste 20 de ani de experiență profesională cumulată vor oferi 5 module de training ce însumează peste 40 de ore de învățare.
Întregul proiect educațional va fi întins pe 3 luni, astfel încât studenții și masteranzii să aibă timp de asimilare a informațiilor, dar să participe și la cursurile de la facultate.
- Modul 1 – Digital Marketing Overview
- Modul 2 – Google Ads Search
- Modul 3 – Google Display & YouTube Ads
- Modul 4 – Facebook Ads
- Modul 5 – Web Analytics
Pe parcursul celor 5 module, participantul va reprezenta ”un buyer persona”, respectiv va realiza campanii de Google Search și Display, Facebook și Instagram.
Sunt disponibile 20 de locuri pentru acest proiect educațional complex și se caută cei mai motivați ”outliers”. Cele 20 de locuri ale acestui program reprezintă 20 de burse din partea Mavericks, fiecare în valoare de 1.500 EUR.
Printre cele mai importante beneficii ale programului se numără:
- învățarea practică
- sesiunile dinamice și cazurile practice
- lucrul în platformele de promovare
- certificarea și recomandarea din partea Mavericks
Înscrierea este posibilă până la data de 6 Februarie 2022, pe site-ul ”Performance School”, de unde puteți afla mai multe detalii despre proiect.