Facultatea de Management - Marketing
Facultatea de Management-Marketing a luat ființă în cadrul Universității Româno-Americane în anul 1991. Profilul facultății însumează două specializări economice distincte: management și marketing, răspunde cerințelor mediului de afaceri și conferă absolvenților facultății un avantaj competitiv în inserția pe piața muncii, prin paleta largă de cunoștințe teoretice, abilități și deprinderi practice dobândite, diferențiindu-se astfel de celelalte instituții de învățământ economic superior.
Facultatea de Management-Marketing își actualizează oferta educațională, preponderent printr-o permanentă colaborare cu mediul de afaceri, asigurând atât schimbul și diseminarea de cunoștințe, cât și contactul cu probleme și soluții reale. Educarea și formarea în cele două domenii se realizează prin programe centrate pe student, Facultatea de Management-Marketing creându-și o reputație deosebită prin furnizarea pe piața muncii de absolvenți cu spirit antreprenorial dezvoltat.
Facultatea de Management-Marketing optează pentru un sistem de instruire dinamic și participativ, oferind un învățământ modern, competitiv, deschis, mai ales în contextul unui mediu global în continuă schimbare, îmbinând pragmatismul modelului american cu tradiția învățământului românesc.
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregătire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională.
CEO Health & Beauty International
CEO Mikomed International
Absolventă a Facultății de Management-Marketing (promoția 1999)
Absolventă a Facultății de Management-Marketing (promoția 2010)
Student internațional din Ucraina
Director General – Ministerul Justiției
Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de:
- director vânzări
- șef serviciu resurse umane
- șef serviciu de evaluarea resurselor umane
- manager de produs
- consilier economist în comerț și marketing
- copywriter publicitate (cu studii superioare)
- asistent de cercetare economist în marketing
- consilier / expert / inspector / referent / economist în management
- asistent de cercetare economist în management
- manager proiect etc.
Studii universitare de licență | Forma de învățământ | Nr. de credite |
Management – Ghid de studii – Download | IF / IFR | 180 |
Marketing – Ghid de studii – Download | IF / IFR | 180 |
Studii universitare de masterat | Forma de învățământ | Nr. de credite |
Managementul Strategic al Firmei – Ghid de studii | IF | 120 |
Managementul și Marketingul Organizației – Ghid de studii | IF | 120 |
Marketing în Afaceri – Ghid de studii | IF | 120 |
Strategic Marketing (predare în limba engleză) – Study Guide
| IF | 120 |
Decan: Lect.univ.dr. Laura-Georgeta Bărăgan
- Contact: [email protected]
Prodecan: Asist.univ.dr. Laura-Daniela Roșca
- Contact:[email protected]
Director Departament: Conf.univ.dr. Budacia Andreea
- Arii de competență profesională: Managementul comercial, Managementul calității, Managementul aprovizionării și vânzării, Tehnici promoționale.
- Arii de competență managerială: Spirit de echipă, comunicare, competențe organizatorice, președinte și membru în diverse comisii, membru în colective de redacție ale unor reviste științifice, coordonator al unor echipe de cercetare
- Contact: [email protected]
Mediul economico-social este supus unor permanente schimbări determinate de realitățile actuale care presupun adaptări continue din partea angajatorilor, resursei umane, managerilor, liderilor și marketerilor. În acest context, cunoștințele și inovarea sunt elemente esențiale ale succesului și performanței în afaceri. Cunoașterea domeniilor prioritare, cel al managementului, respectiv al marketingului oferă un avantaj competitiv consistent, decisiv în vederea atingerii excelenței.
Prin disciplinele pe care le coordonează, Departamentul de Management – Marketing contribuie la îmbunătățirea cunoștințelor și competentelor studenților și masteranzilor pentru a răspunde provocărilor mediului de business, în contextul actual al concurenței acerbe, incertitudinii și exigențelor consumatorilor.
Principalele obiective ale Departamentului:
- dezvoltarea și perfecționarea activității didactice și de cercetare în cele două domenii de activitate;
- adaptarea structurii planurilor de învățământ și fișelor de discipline cerințelor beneficiarilor direcți și indirecți, pentru disciplinele aflate în responsabilitatea departamentului;
- crearea climatului organizațional adecvat, care să favorizeze potențialul didactic și de cercetare al membrilor departamentului;
- asigurarea calității proceselor de predare și cercetare;
- identificarea, susținerea și promovarea unor metode, instrumente și tehnici moderne de predare – învățare, adaptate realităților economico-sociale.
Activitățile departamentului sunt desfășurate de către un corp profesoral competent, alcătuit din profesioniști recunoscuți în plan intern și internațional, precum și de către colaboratori și parteneri din mediul de afaceri.
Arii de expertiză:
- Domeniul Management: Management strategic, Managementul resurselor umane, Managementul aprovizionării și vânzării, Managementul schimbării și inovării, Managementul producției, Ecotehnologii, Management antreprenorial, Comportament organizațional, Management comparat, Management comercial, Metode și tehnici manageriale, Resurse și destinații turistice, Managementul proiectelor.
- Domeniul Marketing: Politici și strategii de marketing, Marketingul serviciilor, Marketing online, Marketing financiar – bancar, Comportamentul consumatorului, Comunicare integrată de marketing, Marketing internațional, Cercetări de piață, Comunicare și PR, Tehnici promoționale, Marketing strategic, Planificare de marketing, Marketing și mărfuri, Marketingul evenimentelor, Tehnici de vânzare.
Universitatea Româno - Americană
Ne propunem să oferim soluții de Educație și Cercetare la un înalt standard de Calitate, într-un climat intern stimulativ intelectual atât pentru studenți, cât și pentru corpul profesoral.
Avantajele noastre
Burse de studii și internshipuri în Europa, America de Nord și Asia
Studenții Universității Româno-Americane pot beneficia de experiențe internaționale atât în cadrul Programului Erasmus +, cât și în baza celor peste 100 de acorduri bilaterale ale Universității Româno-Americane.
Clubul Studenților CS-URA
O echipă de oameni extraordinari, locul unde evenimentul următor din cadrul facultății tale capătă contur – pentru ca tu să te bucuri de el și mediul în care ideile primesc valoare.
Consiliere academică și parteneriatul cu angajatorii
Universitatea dispune de un număr important de parteneriate încheiate cu angajatori din fiecare domeniu de studii, atât pentru a asigura tuturor studenților baze de practică/internshipuri, precum și numeroase locuri de muncă.