NOU! Program acreditat de studii postuniversitare: Marketing Digital & E-commerce
Universitatea Româno-Americană lansează în toamna acestui an un nou program de studii postuniversitare: ”Marketing Digital & E-commerce”, dedicat absolvenților de facultate care vor să se perfecționeze în acest domeniu atractiv și de viitor.
Foarte practic și aplicat, cu invitați din mediul de afaceri, cursul este ideal pentru:
- Fondatori de start-up-uri care întâlnesc zilnic provocări în domeniul marketingului și al vânzărilor și caută soluții cum să se lanseze pe piață și cum să își crească afacerea
- Specialiști în marketing și PR care doresc să se perfecționeze să descopere noi orizonturi în domeniul marketingului și al comerțului electronic
- Pasionați de marketing digital și vânzări online, dar care nu lucrează în acest domeniu și vor să câștige mai mult în timpul liber
- Manageri de departamente care vor să înteleagă mai bine fundamentele marketingului digital pentru a-și stabili în mod corect cerințele și obiectivele
- Influenceri din domeniul digital care vor să înțeleaga fundamentele marketingului și să descopere ce este nou în domeniu
- Specialiști care vor să lucreze în acest domeniu, dar care nu au diploma de specializare în marketing digital și comerț electronic
Programul de studii postuniversitare vizează dobândirea și dezvoltarea de competențe profesionale în arii disciplinare relevante din domeniul marketingului digital:
- Săptămâna 1: Introducere în marketingul digital și comerțul electronic
- Săptămâna 2: Stategii și instrumente esentiale pentru campanii de eficiente de marketing digital
- Săptămâna 3: Tehnici avansate de segmentare pentru marketing personalizat
- Săptămâna 4: Noi metode în cercetarea experienței utilizatorilor
- Săptămâna 5: Crearea și elaborarea unui plan de marketing de impact
- Săptămâna 6: Strategii de marketing pe social media
- Săptămâna 7: Consolidare & Feedback
Cursanții vor învăța să utilizeze conceptele, metodele, tehnicile și instrumentele de lucru și de cercetare din mediul profesional de marketing online și comerț electronic: Strategie de marketing digital, E-commerce, Obiective de marketing, Mixul de marketing aplicat, Comunicare de marketing, Analiza concurenței, Analiza datelor, KPI & OKR, Segmentarea pieței, Personas, Inteligența artificială în marketing digital, UX Research, Studiu de uzabilitate, Psihologia consumatorului online, Strategii de social media marketing, Campanii de social media, Plan de marketing și, nu în ultimul rând, SEO.
La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 5 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).
Programul de studii postuniversitare se va desfășura în perioada 24 septembrie – 9 noiembrie 2024, înscrierile fiind posibile până la data de 22 septembrie 2024.
Pentru detalii complete (condiții de eligibilitate, taxă de școlarizare, cum se face înscrierea etc.), vă rugăm să accesați pagina web dedicată: click aici!