Prof.univ.dr. PURCĂREA THEODOR VALENTIN
Email: [email protected]
Scurtă descriere:
- Profesor de Marketing;
- Redactor șef “Holistica Marketing Management”;
- Președintele Comitetului Român al Distribuției;
- Redactor șef “Românian Distribution Comitete Magazine”;
- Scrisoare de apreciere “pentru contribuția la dezvoltarea profesională a comerțului” din partea Raportorului European pentru “Cartea Verde a Comerțului European”, 1997;
- Prezentat de “Gazeta Diplomatică” Bruxelles nr. 45/decembrie 2004 ca “personalitate a lumii asociative internaționale, bucurându-se de o mare reputație”;
- Membru onorific – Camera de Comerț și Industrie a României, 1998;
- Membru Colegiul Consultativ al Consiliului Concurenței, din 2010;
- Membru de Onoare al Societății Științifice de Management din România (SSMAR), 2010;
- Autor și coautor de cărți (30), articole (400);
- Premii acordate de Academia Română: “Virgil Madgearu” (ca prim autor), “Victor Babeș” (coautor), “Victor Slăvescu” (coautor);
- Membru – Comisia Academiei Române pentru Studii Prospective, 2010;
- Cercetător științific asociat gradul I, Academia Română, INCE 22.04.2004;
- Consultant editorial și coautor – Volumul “Pagini din istoria învățământului superior economic din România, 1843 – 2013”;
- Diplomă de Excelență acordată de Facultatea de Marketing a ASE București, 20.11.2013;
- Membru Comisia CCCDI 6 – Patrimoniu, Identitate culturală și Economie, 2016 (Ministerul Educației);
- Diplomă de onoare și Trofeul Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România, 25.03.2015; Speaker la Conferința “SHOP 2015”, Expo Milano 2015 (autorul “Hârții de parcurs al Magazinului Viitorului aflat la confluența dintre conectivitate și convergență”;
- Diplomă de Excelență “SUMMA CUM LAUDE”, 2016, Asociația Facultăților de Economie din România (AFER);
- Premiul Organizației de Marketing în Turism din România (OMTR), 2016;
- Distincția “EXCELENŢĂ”, SSMAR, 2019;
- Punct de vedere consemnat ca primă poziție în Raportul final, aprilie 2002,“Grupul de lucru pentru comerț și politica în domeniul concurenței”, Organizația Mondială a Comerțului (WTO);
- Membru al „Advocacy Working Group” al Rețelei Internaționale a Concurenței (ICN), Coautor al Primului Raport ICN, 2002;
- Moderator OECD, 2003;
- Raportor de concluzii ICN 2003 (Co-președinte al Grupului de lucru pentru construcția capacitații autorităților de concurență, la propunerea Comisiei Europene).
Membru în organizații/asociații profesionale:
- Comitetul Român al Distribuției
Domenii de interes/cercetare:
- Managementul marketingului, Marketing strategic, B2B Marketing, Marketing relațional, Managementul brandului, Marketing și concurență, Distribuție și merchandising, Comportamentul consumatorului, Managementul experienței clientului, Managementul logisticii și distribuției, Managementul relației cu clientul, Managementul marketingului holistic
Preocupări/hobby-uri:
- Literatură, Muzică, Sport