ToT: Training of Trainers

Ne bucurăm să te întâlnim!
Ești pe pagina programului de formare profesională
“ToT: Train of Trainers”, finalizat cu diplomă cu recunoaștere internațională!

„ Învăţându-l pe altul, îl faci mai bogat, fără ca tu să devii mai sărac.”

proverb indian

Evoluția cunoașterii este atât de rapidă încât învățarea permanentă este, în prezent, mai importantă și mai necesară decât oricând. În toate domeniile de activitate este și va fi tot mai mult nevoie de specialiști capabili să îi formeze pe alții, care să transmită cu claritate cunoștințe, să construiască abilități și alte achiziții constând în valori și atitudini, pentru rezolvarea cu succes a situațiilor de muncă sau de învățare, precum și pentru dezvoltarea profesională ori personală.

Vrei să contribui și să oferi altora din experiența ta? Acest program de formare ți se adresează dacă:

  • dorești să activezi ca trainer/formator/facilitator profesionist în domeniul formării profesionale a adulților;
  • nu ai neapărat intenția de a profesa ca formator, dar ai conștientizat că ai nevoie de instrumente și soluții practice pentru realizarea și buna derulare a intervențiilor de formare, în scopul dezvoltării profesionale a membrilor propriei echipe;
  • ești specialist sau expert în diverse domenii și ai atribuții de susținere de programe de formare pentru colegi, clienți, utilizatori sau beneficiari.

Pe scurt, despre programul ToT: Training of Trainers

Ocupația vizată

  •  Formator  – cod COR 242401

Certificat de absolvire

  •  recunoaștere internațională
  •  sub tutela Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației din România

Perioada de desfășurare

  •  15.03. – 15.05.2024

Durata

  •  8 săptămâni de învățare, finalizate cu examen de absolvire
  •  pregătire teoretică și pregătire practică

Livrare

  •  în sistem față-în-față, la sală, în campusul URA
  •  monitorizarea parcurgerii de către cursanți a resurselor de învăţare
  •  comunicarea permanentă, bidirecțională între cursanţi și echipa de formatori în vederea satisfacerii nevoilor de învățare

Taxa de școlarizare

  •  4.800 lei pentru plata integrală până la data de 23 februarie 2024.
  •  5.400 lei pentru plata în 3 tranșe egale de 1.800 lei, prima până la data de 08.03.2024, a doua până la data de 05.04.2024 și a treia până la 03.05.2024.
  •  include și taxa de înscriere, taxa de înmatriculare și taxa de examinare finală

Condiții de acces

  • absolvent de studii superioare cu diplomă de licență

Perioada de înscrieri

  • 06.02. – 14.03.2024
  • rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii documentelor de înscriere

De ce să participi?

În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.

Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:

  • a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
  • a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
  • a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
  • a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
  • a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

2024__DFC - ToT BannerWeb 2086 x 1043 px

Cum ar fi dacă ai fi capabil să proiectezi și să prezinți cursuri și prezentări atractive, captivante și interactive, în sistem față-în-față și în sistem on-line?

Ce-ar ar fi dacă te-ai putea implica, prin susținerea de programe de formare de tip atelier, training on-the-job, sesiuni de onboarding, cursuri de calificare/specializare/perfecționare etc. în dezvoltarea altora, facilitând învățarea cu ușurință și dobândirea capacității de realizare cu succes a noilor sarcini?

Chiar mai mult, cum ar fi să-ți certifici competențele și să obții o diplomă recunoscută la nivel național și european, care îți va da acces la o opțiune profesională atractivă – profesia de Formator?

Prin participarea la programul de formare tip specializare “ToT: Train of Trainers” îți vei îmbogăți cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare proiectării şi/sau prezentării experiențelor de învățare de orice tip. Centrat pe metode şi abordări moderne de livrare-învățare și presărat cu momente revelatoare de auto-descoperire și de conștientizare a propriului potential, parcursul de învățare îți va oferi o vedere de ansamblu asupra procesului de formare, de la pregătire şi organizare, la livrare şi evaluare. Vei avea ocazia să îți exersezi noile abilități prin proiectarea unui program de formare în domeniul tău de interes.

Te vom susține să înveți să realizezi de o manieră autonomă designul și livrarea cursurilor pentru adulți. Vei înțelege noțiunea de curriculum– un cadru integrator al unui program de formare –  și vei putea explica temeinic mai întâi sintagmele și conotațiile termenului în diverse contexte, ca apoi să oferi o delimitare și o descriere detaliată a fiecărui element al acestui document reglator.

Vei ști să faci trecerea firească de la curriculum la proiectarea unei activități de învățare: fie că este vorba de o singură sesiune/ședință sau un stagiu de formare, astfel încât la absolvirea programului de formare să fii capabil să:

  • aplici prevederile legale referitoare la formarea profesională a adulților
  • realizezi analiza de nevoi privind formarea profesională a adulților
  • respecți etica și standardele profesionale în formarea profesională a adulților
  • evaluezi competențele inițiale ale participanților la programul de formare profesională a adulților
  • aplici procedurile de asigurare a calității activității de formare profesională a adulților
  • comunici si să relaționezi în procesul de formare
  • stimulezi lucrul în echipa implicată în procesul de formare
  • gestionezi conflicte
  • organizezi activități de formare
  • proiectezi procese de instruire
  • elaborezi instrumente de evaluare
  • realizezi activități de formare teoretică
  • realizezi activități de formare practică
  • gestionezi și să administrezi resursele specifice procesului de formare
  • organizezi procesul de evaluare a participanților la programul de formare profesională a adulților
  • efectuezi evaluarea și furnizarea feedback-ului privind revizuirea procesului de formare profesională a adulților
  • analizezi și să comunici rezultatele instruirii
  • te dezvolți continuu, personal și profesional

Corina NEAGU

 

FIȘĂ_PERSONALĂ:

  • Valori de bază: integritate, învățare continuă, familie, curaj;
  • Principiu guvernator: Educația este singurul lucru pe care nimeni nu ți-l va putea lua niciodată și care merită orice investiție;
  • Citat preferat: “The three great essentials to achieve anything worthwhile are, first, hard work; second, stick-to-it; third, common sense.” ― Thomas A. Edison
  • Carte de referință: Agonie & Extaz, Irving Stone și La Medeleni, Ionel Teodoreanu;
  • Hobby(uri): scris, gătit, decorațiuni florale, prăjituri de casă;
  • Talente nebănuite: decorațiuni torturi de eveniment;
  • Dorințe ascunse: să călătoresc în jurul lumii.

 

Licențiată în Drept, cu competențe certificate în “International Practice in HR” de către Chartered Institute of Personnel Development UK, Corina are un parcurs profesional de peste 20 de ani în corporații mari și foarte mari, acoperind toate ariile HR-ului, de la administrare personal, compensații & beneficii, cultură organizațională, bugetare, consultanță în legislația muncii, până la recrutare, training, coaching, mentoring, dezvoltare organizațională, consiliere în carieră și talent management.

Pasionată de oameni și interesată de noutate, Corina are experiență în design și livrare de programe de training și dezvoltare organizațională în România și Asia și activează ca mentor, coach, speaker și autor pentru diverse publicații scrise sau online.

Viziunea Corinei este de a schimba lumea, puțin câte puțin, prin identificarea potențialului uman și dezvoltarea acestuia, prin educație de calitate și prin readucerea factorului uman în prim plan.

 

Lect.univ.dr. Alina AVRIGEANU

 

FIȘĂ_PERSONALĂ:

  • Valori de bază: autenticitate, responsabilitate, loialitate, curiozitate;
  • Principiu guvernator: “Orientează-te spre partea pozitivă a lucrurilor”;
  • Citat preferat: “Oamenii sunt păsări cu aripile crescute înăuntru” – Nichita Stănescu;
  • Carte de referință: “Pe aripile vântului” – Margaret Mitchell;
  • Hobby(uri): nutriția;
  • Talente nebănuite: croitoria;
  • Dorințe ascunse: o vacanță prelungită în America.

Licențiată în Management, Alina a avut prima experiență didactică în ultimul an de facultate, când susținut o lecție deschisă la clasa a X-a și a descoperit bucuria de a transmite informații, de a facilita acumularea de cunoștințe, de a încuraja mințile tinere să gândească și să participe activ la propria transformare prin educare și formare.

Începând cu anul 2000, Alina a urmat cariera didactică, fiind în prezent lector universitar, cu doctorat în specializarea proprie, conform legii educației naționale și s-a perfecționat continuu, dobândind și calitatea de formator în management specializat în managementul proiectelor, managementul și dezvoltarea resurselor umane, antreprenoriat și managementul schimbării. Începând cu anul 2005 s-a implicat în proiecte de dezvoltare a resurselor umane, proiecte în care a derulat activități de autorizare, acreditare, design, livrare, evaluare și asigurare a calității programelor de formare.

Din anul 2019, Alina este directorul Departamentului de Formare Continuă din Universitatea Româno-Americană.

Cursul se va desfășura față-în-față, la sală, în campusul URA, și va cuprinde activități de pregătire teoretică, pregătire practică și examen de absolvire.

Condiție de participare: studii superioare finalizate cu diploma de licență.

Perioada de desfășurare:

  • pregătire teoretică (60 de ore): în perioada 15.03.2024 – 15.05.2024, alternativ, un weekend de pregătire/un weekend liber, vinerea în intervalul orar 16:00 – 20:00, sâmbăta și duminica în intervalul orar 09:00 – 15:00
  • pregătire practică în mediul simulativ de lucru organizat de către Universitatea Româno-Americană, în contexte mai puţin formale, prin intermediul unor activităţi specifice, utilizând metode şi tehnici flexibile, adaptate nevoilor, intereselor şi aspiraţiilor cusanților; cursanții vor realiza lucrări pe teme stabilite împreună cu formatorii și vor elabora proiectul sub supervizare (120 ore): în perioada 15.03.2024 – 15.05.2024
  • examen de certificare (dată orientativă, se va confirma cu participanții): 17.05.2024

Înscrierile sunt posibile până la data de 14.03.2024 prin transmiterea la [email protected] a următoarelor documente:

  1. Formular de înscriere – disponibil aici
  2. Carte de identitate – copie
  3. Certificatul de naștere – copie
  4. Certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui – copie
  5. Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire – copie
  6. Dovada achitării taxei de școlarizare (integral, în sumă de 4.800 lei sau rata I, în sumă de 1.800 lei)

Înainte de a scana și de a transmite copiile după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui și diploma de licență, te rugăm să scrii pe fiecare pagină “Conform cu originalul” și să semnezi, urmând ca, la o dată ulterioară ce se va comunica în timp util, să prezinți documentele în original în vederea certificării copiilor.

În situația în care nu se înregistrează suficiente înscrieri pentru asigurarea dimensiunii optime a grupei, Universitatea Româno-Americană îşi rezervă dreptul de a anula/amâna organizarea cursului, cu informarea prealabilă a cursanţilor și, după caz, restituirea sumelor plătite.

Taxa de școlarizare este de:

  • 4.800 lei pentru plata integrală până la data de 23 februarie 2024
  • 5.400 lei pentru plata în 3 tranșe egale de 1.800 lei, prima până la data de 8 martie 2024, a doua până la data de 5 aprilie 2024 și a treia până la 3 mai 2024

Taxa de școlarizare se achită (integral sau rata I) la înscriere.

Taxa de școlarizare va fi achitată prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma platită reprezintă TAXA CURS ToT. Dupa efectuarea plății, te rugăm sa trimiți dovada achitării taxei de școlarizare (o copie a OP-ului/screenshot din aplicație, după caz) la [email protected], împreună cu celelalte documente din dosarul de înscriere.

Te așteptăm cu drag!