Prof.univ.dr.habil. TUDOR EDU
Email: [email protected]
Scurtă descriere:
- Profesor universitar de marketing (abilitat din 2019) cu 15 ani de experiență academică și peste 20 de ani de experiență practică în strategii de marketing, comportamentul consumatorului, cercetări de marketing, segmentarea pieței și poziționarea de marketing.
- Licențiat în comerț, cu un master în ”Marketing și comunicare în afaceri” și un doctorat în Marketing.
- A publicat articole într-o serie de reviste indexate de Clarivate și a lucrat în peste 15 proiecte de cercetare.
- A recenzat articole pentru reviste, cum ar fi „Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics”, „Journal of Marketing Communications”, „Journal of Hospitality and Tourism Research”, „Sustainability sau Sustainable Development”.
- Implicat din 2017 în comitetul organizator al conferinței internaționale EGE – Enterprise în the Global Economy.
- În mediul de afaceri, are experiență în marketing și vânzări în domeniul ICT, ocupându-se de identificarea de oportunități, proiectarea de strategii de produs, negocierea de contracte cu clienți și furnizori, redactarea, depunerea, implementarea și managementul de proiecte interdisciplinare ICT – științe sociale.
- Din 2020 – Prorector pentru Cercetare științifică, inovare și internaționalizare, în cadrul Universității Româno-Americane.
Membru în organizații/asociații profesionale:
- Comitetul Roman al Distribuției
Domenii de interes/cercetare:
- Strategii de marketing, Comportamentul consumatorului, Cercetări de marketing, Segmentarea pieței, Poziționarea de marketing
Preocupări/hobby-uri:
- Basket, înot, citit