Alegeri universitare
Alegeri 2024
Dosarul de candidatură cuprinde următoarul document redactat în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4e);
- Liste de vot
- Comunicat BEU
- Comunicat – Rezultate
Alegeri 2024
Dosarul de candidatură cuprinde următoarele documente redactate în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4d)
- Programul managerial (format tipărit și semnat olograf pe fiecare pagină și în format electronic)
- Curriculum vitae (format european tipărit și semnat olograf pe fiecare pagină și în format electronic) (Anexa 5)
- Lista lucrărilor științifice (format tipărit cu semnătura olografă pe fiecare pagină și în format electronic) (Anexa 6)
- Declarație pe propria răspundere, semnată olograf de candidat, privind veridicitatea datelor și informațiilor prezentate în dosar, precum și caracterul de originalitate a activității științifice și de cercetare, potrivit legii(Anexa 7)
- Declarație pe propria răspundere a candidatului, semnată olograf, în care indică lipsa situațiilor de incompatibilitate, potrivit legii (Anexa 8)
- Acte de studii – în fotocopie, certificată cu originalul de către reprezentatul Universității, la momentul înscrierii, la Registratură
- Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a pașaportului sau a unui alt act de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate sau pașaportului. În cazul în care candidatul și-a schimbat numele, fotocopii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada legală a schimbării numelui.
- CALENDARUL SELECȚIEI CANDIDAȚILOR PENTRU FUNCȚIA DE DECAN
- COMPONENȚĂ BEU
- VALIDARE CANDIDATURI
- SECȚII DE VOTARE
- COMUNICAT AVIZARE CANDIDAȚI ÎN CONSILIUL FACULTĂȚII
Candidaturi:
FACULTATEA DE AFACERI INTERNAȚIONALE
- Prof.univ.dr. FOLCUȚ OVIDIU
- Lect.univ.dr. GRIGORE NELA-RAMONA
FACULTATEA DE INFORMATICĂ MANAGERIALĂ
- Conf.univ.dr. TĂBUȘCĂ ALEXANDRU
- Lect.univ.dr. GARAIS EUGEN-GABRIEL
FACULTATEA DE TURISM ȘI MANAGEMENTUL OSPITALITĂȚII
- Prof.univ.dr. MIHĂLCESCU OCTAVIAN-CEZAR
- Lect.univ.dr. GHEORGHE CAMELIA-MONICA
FACULTATEA DE DREPT
- Conf.univ.dr. PRUNĂ FLORENTINA-MIHAELA
- Conf.univ.dr. NEAGU NOREL-LAURENȚIU
FACULTATEA DE MANAGEMENT-MARKETING
- Conf.univ.dr. DUMITRU NICOLETA-ROSSELA
- Lect.univ.dr. BĂRĂGAN LAURA-GEORGETA
FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ, SPORT ȘI KINETOTERAPIE
- Conf.univ.dr. DIMA MARIUS-DUMITRU
- Lect.univ.dr. POENARU RADU-DAN
FACULTATEA DE FINANȚE ȘI CONTABILITATE
- Lect.univ.dr. NEDELESCU DUMITRU-MIHAI
- Lect.univ.dr. HORHOTĂ LUMINIȚA
Dosarul de candidatură cuprinde următoarele documente redactate în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4c);
- Programul de management universitar (format tipărit, semnat olograf pe fiecare pagină și în format electronic) – Recomandare program de management universitar;
- Curriculum vitae (format european tipărit, semnat olograf pe fiecare pagină și în format electronic, (Anexa 5);
- Lista lucrărilor științifice – format tipărit cu semnătura olografă pe fiecare pagină și în format electronic, (Anexa 6);
- Declarație pe propria răspundere, semnată olograf de candidat, privind veridicitatea datelor și informațiilor prezentate în dosar, precum și caracterul original al activității științifice și de cercetare, potrivit legii (Anexa 7);
- Declarație pe propria răspundere, semnată olograf de candidat, în care indică lipsa situațiilor de incompatibilitate, potrivit legii (Anexa 8);
- Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a pașaportului sau a unui alt act de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate sau pașaportului. În cazul în care candidatul și-a schimbat numele, fotocopii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada legală a schimbării numelui.
Liste de vot
- Departamentul de COMERȚ, INTEGRARE ECONOMICĂ ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR
- Departamentul de EDUCAȚIE FIZICĂ, SPORT ȘI KINETOTERAPIE
- Departamentul de FINANȚE, CREDIT, CONTABILITATE
- Departamentul de INFORMATICĂ, STATISTICĂ, MATEMATICĂ
- Departamentul de LIMBI STRĂINE
- Departamentul de MANAGEMENT – MARKETING
- Departamentul de STIINTE JURIDICE
COMUNICAT al Biroului Electoral al Universității Româno-Americane
Candidaturi:
Departamentul de COMERȚ, INTEGRARE ECONOMICĂ ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR
- Sorlescu Mariana
Departamentul de EDUCAȚIE FIZICĂ, SPORT ȘI KINETOTERAPIE
- Cojocaru Aurora-Liliana
- Stan Elena Amelia
- Tonița Florentina Elena
Departamentul de FINANȚE, CREDIT, CONTABILITATE
- Potecea Olga
Departamentul de INFORMATICĂ, STATISTICĂ, MATEMATICĂ
- Coculescu Cristina
Departamentul de LIMBI STRĂINE
- Museanu Elena
Departamentul de MANAGEMENT – MARKETING
- Budacia Elisabeta Andreea
Departamentul de STIINTE JURIDICE
- Romițan Ciprian Raul
Dosarul de candidatură cuprinde următoarul document redactat în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4e);
Liste de vot
- Departamentul de COMERȚ, INTEGRARE ECONOMICĂ ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR
- Departamentul de EDUCAȚIE FIZICĂ, SPORT ȘI KINETOTERAPIE
- Departamentul de FINANȚE, CREDIT, CONTABILITATE
- Departamentul de INFORMATICĂ, STATISTICĂ, MATEMATICĂ
- Departamentul de LIMBI STRĂINE
- Departamentul de MANAGEMENT – MARKETING
- Departamentul de STIINTE JURIDICE
COMUNICAT al Biroului Electoral al Universității Româno-Americane
Candidaturi:
Departamentul de COMERȚ, INTEGRARE ECONOMICĂ ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR
- Didrea Catrinel Raluca
- Grigorescu Ioana Gabriela
Departamentul de FINANȚE, CREDIT, CONTABILITATE
- Croitoru Elena Lucia
- Vilag Ruxandra Dana
Departamentul de INFORMATICĂ, STATISTICĂ, MATEMATICĂ
- Altar-Samuel Adam-Nelu
- Mihalcescu Octavian Cezar
Departamentul de LIMBI STRĂINE
- Istrate Ana Mihaela
- Marginean Alexandra Roxana
Departamentul de MANAGEMENT – MARKETING
- Preda Oana
- Ștefănescu Anca
Departamentul de STIINTE JURIDICE
- Balașoiu Anca Elena
- Zaharie Cristian Giuseppe
Comunicat validare dosare candidatura
Candidaturi:
Departamentul de EDUCAȚIE FIZICĂ, SPORT ȘI KINETOTERAPIE
- Alecu Aurel
- Tonița Florentina-Elena
Dosarul de candidatură cuprinde următoarul document redactat în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4f);
Liste de vot
- Facultatea de AFACERI INTERNAȚIONALE
- Facultatea de DREPT
- Facultatea de EDUCAȚIE FIZICĂ, SPORT ȘI KINETOTERAPIE
- Facultatea de FINANȚE ȘI CONTABILITATE
- Facultatea de INFORMATICĂ MANAGERIALĂ
- Facultatea de MANAGEMENT – MARKETING
- Facultatea de TURISM ȘI MANAGEMENTUL OSPITALITĂȚII
COMUNICAT al Biroului Electoral al Universității Româno-Americane
Candidaturi:
Facultatea de Afaceri Internaționale
- BOTEA LUCIAN
- FOLCUȚ OVIDIU
- GLĂVAN BOGDAN-NICOLAE
- GRIGORE NELA-RAMONA
- IVĂNESCU IULIU-MARIN
- POTECEA VALERIU-GHEORGHE
- SEBEA MIHAI
- SORLESCU MARIANA
- ZIRRA DANIELA-LENUȚA
- CROITORU ELENA LUCIA
- ȚÎRDĂ CARMEN DALIA
- MUȘEANU ELENA
Facultatea de Drept
- ALECU AUREL
- MĂDUȚA GYONGYVER
- BĂLĂȘOIU ANCA-ELENA
- NEAGU NOREL-LAURENȚIU
- OLARIU MIHAI
- POPA GHEORGHE
- POPESCU ROBERT-MIHAI
- PRUNĂ FLORENTINA-MIHAELA
- ROMIȚAN CIPRIAN-RAUL
- ZAHARIE CRISTIAN-GIUSEPPE
Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
- DIMA MARIUS-DUMITRU
- POENARU RADU-DAN
- STAN ELENA-AMELIA
- BÂRCĂ CLAUDIU-DAN
- IACOB MIRELA-SIMONA
Facultatea de Finanțe și Contabilitate
- IVĂNESCU MONA-MARIA
- IONESCU GEORGE-HORIA-IOAN
- MILITARU IULIANA
- NEDELESCU DUMITRU-MIHAI
- ROȘCA LAURA-DANIELA
Facultatea de Informatică Managerială
- GRIGORESCU IOANA-GABRIELA
- COCULESCU CRISTINA
- CRIȘAN DANIELA-ALEXANDRA
- GARAIS EUGEN-GABRIEL
- GRUIESCU MIHAELA
- IACOB IONEL
- STĂNICĂ JUSTINA-LAVINIA
- TĂBUȘCĂ ALEXANDRU
- TROACĂ-LUCHICI LIVIU-ANDREI
- COANCĂ MARIANA
- PERJU-MITRAN ALEXANDRA
Facultatea de Management-Marketing
- IONESCU ALEXANDRU
- VILAG RUXANDRA-DANA
- IORDACHE ANA-MARIA MIHAELA
- ISTRATE ANA-MIHAELA
- AVRIGEANU ALINA-FLORENTINA
- BĂRĂGAN LAURA-GEORGETA
- DUMITRU NICOLETA-ROSSELA
- EDU TUDOR-MIHAI
- NEGRICEA ILIUȚĂ-COSTEL
- PREDA OANA
- ȘENDRE DOINIȚA
- ȘTEFĂNESCU ANCA
Facultatea de Turism și Managementul Ospitalității
- DRIDEA CATRINEL-RALUCA
- GHEORGHE CAMELIA-MONICA
- PATRICHI IOANA-CRISTIANA
- GABROVEANU EMILIA
- MIHĂLCESCU OCTAVIAN-CEZAR
- MĂRGINEAN ALEXANDRA-ROXANA
- BUSUIOC MARIAN-FLORIN
- DOBROTĂ GINA-GILET
- DODU SILVIA-PATRICIA
Candidaturile pentru funcția de membru al Senatului Universitar se anunță conform calendarului anexat, prin înregistrarea la Registratura Universității a declarației de intenție (Anexa 4g) însoțită de următoarele documente:
- Curriculum vitae (format european tipărit, semnat olograf pe fiecare pagină și în format electronic – Anexa 5);
- Declarație pe propria răspundere a candidatului, semnată olograf, în care indică lipsa situațiilor de incompatibilitate, potrivit legii (Anexa 8);
- Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a pașaportului sau a unui alt act de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate sau pașaportului. În cazul în care candidatul și-a schimbat numele, fotocopii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada legală a schimbării numelui.
- Lista vot
- Comunicat BEU – 16.02.2024
- Comunicat validare candidaturi – 16.02.2024
- Comunicat REZULTATE – 22.02.2024
- Candidaturi:
- AFACERI INTERNATIONALE
- MANAGEMENT-MARKETING
- DREPT
- TURISM SI MANAGEMENTUL OSPITALITATII
- INFORMATICA MANAGERIALA
- FINANTE SI CONTABILITATE
- EDUCATIE FIZICA SPORT SI KINETOTERAPIE
Candidaturile pentru funcția de membru al Senatului Universitar se depun personal și se înregistrează la Registratura Universității (et.2, Corp C, camera 210, program: luni – vineri 8.30 – 16.00), cu toate documentele semnate olograf în original.
Dosarul de candidatură cuprinde următoarul document redactat în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4b);
- COMUNICAT – 23.02.2024
- COMUNICAT – Rezultate
Dosarul de candidatură cuprinde următoarele documente redactate în limba română:
- Declarația de intenție (Anexa 4a)
- Programul de management universitar (format tipărit și semnat olograf pe fiecare pagină și în format electronic)
- Curriculum vitae (format european tipărit și semnat olograf pe fiecare pagină și format electronic (Anexa 5)
- Lista lucrărilor științifice (format tipărit cu semnătura olografă pe fiecare pagină și în format electronic (Anexa 6)
- Declarație pe propria răspundere, semnată olograf de candidat, privind veridicitatea datelor și informațiilor prezentate în dosar, precum și caracterul de originalitate al activității științifice și de cercetare, potrivit legii (Anexa 7)
- Declarație pe propria răspundere a candidatului, semnată olograf, în care indică lipsa situațiilor de incompatibilitate, potrivit legii (Anexa 8)
- Acte de studii – în fotocopie, certificată cu originalul de către reprezentatul Universității, la momentul înscrierii, la Registratură
- Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a pașaportului sau a unui alt act de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate sau pașaportului. În cazul în care candidatul și-a schimbat numele, fotocopii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada legală a schimbării numelui.
Candidaturi:
- Negricea Iliuță-Costel
- Folcuț Ovidiu
Candidaturile se înregistrează și se depun la Registratura Universității (et.2, Corp C, camera 210).
Program: luni – vineri 8.30 – 16.00
REFERENDUMUL UNIVERSITAR PRIVIND MODALITATEA DE DESEMNARE A RECTORULUI UNIVERSITĂȚII ROMÂNO - AMERICANE DIN BUCUREȘTI
- Referendumul privind modalitatea de desemnare a rectorului, pe baza unui concurs public sau prin votul universal, direct si secret, se va desfășura pe data de 18 septembrie 2023, în intervalul orar 9.00 – 17.00. Se organizează o singură secție de votare, în campusul Universității din Expoziției, nr. 1 B, Corp B, parter (hol), în spațiile special amenajate, conform legii.
- Informările publice se vor desfășura în campusul Universității din Expoziției, nr. 1 B, Corp B, etajul 1, Amfiteatrul I, după cum urmează:
- 11 septembrie 2023 – ora 1400
- 13 septembrie 2023 – ora 1000
- 13 septembrie 2023 – ora 1600
Metodologie referendum universitar
Componența nominală a Biroului Electoral al Universitatii
Componența nominală a Biroul Electoral al Sectiei de Votare
ALEGERI PREȘEDINTE SENAT
În temeiul dispozițiilor art. 80 din Metodologia privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea Româno – Americană din București, Senatul nou ales va proceda la alegerea Președintelui Senatului. ”Art. 80. În prima ședință de lucru a noului Senat, membrii acestuia își vor alege prin vot secret, cu majoritate simplă, un președinte.” Candidaturile pentru funcția de Președinte al Senatului Universității Româno-Americane se pot depune marți, 25.10.2022, în intervalul orar 08.00-16.00 și miercuri, 26.10.2022, în intervalul orar 08.00-11.00, la Registratura Universității (Et. 2, Corp C, Biroul 210). Scrutinul pentru alegerea Președintelui Senatului Universității Româno-Americane va avea loc în data de 26.10.2022, orele 12.30, în cadrul ședinței de Senat.Facultatea de Afaceri Internaționale
Grigore Ramona:
Ivanescu Iuliu:
Facultatea de Drept
Olariu Mihai:
Prună Mihaela:
Finanțe și Contabilitate
Horhota Luminita:
Nedelescu Mihai:
- Documente dosar candidatură
- Secții de votare
- Listă de vot FC
- Listă de vot AI
- Comunicat validare candidaturi
- Comunicat REZULTATE ALEGERI – FC
- Comunicat REZULTATE ALEGERI – AI
ALEGERI
FACULTATEA DE FINANȚE ȘI CONTABILITATE
08.09.2022
Metodologie
Metodologie privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea Româno-Americană – ACTUALIZARE 2020-04-03
Metodologie privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea Româno-Americană – ACTUALIZARE 2021-11-17
Alegeri 2021
În sedința din data de 17 noiembrie 2021, Senatul Universității Româno-Americane a aprobat declanșarea procesului de alegeri pentru funcțiile și structurile de conducere vacante din Universitatea Româno-Americană.
Au fost aprobate:
- Metodologia privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea Româno-Americană
- Componența Biroului Electoral al Universității
- Calendarul desfașurării alegerilor universitare
_______________________________________________
- Anexe dosar de candidatură
- Comunicat BEU
- Candidati
- Director de Departament
- Facultatea: DR
- Facultatea: DR
- Director de Departament
– Romițan Ciprian Raul – Declarație de intenție
– Romițan Ciprian Raul – Plan Managerial
- Membru/reprezentant în Consiliul facultății
- Membru/reprezentant în Consiliul facultății
- Facultatea: MM
– Vilag Ruxandra Dana – Declaratie de intenție
- Facultatea: ETII
– Antonovici Cristiana Ștefania – Declaratie de intenție
- Facultatea: SEE
- Facultatea: SEE
– Căruțașu George – Declaratie de intenție
Referendum
Referendumul privind modalitatea de desemnare a rectorului, pe baza unui concurs public sau prin votul universal, direct și secret, va avea loc pe data de 5 septembrie 2019, între orele 09:00 – 17:00, în holul de la parterul Corpului B – învătământ.
Dezbaterile publice pentru informarea comunității academice cu privire la organizarea și desfașurarea Referendumului vor avea loc în Amfiteatrul I, la data de 3 septembrie 2019, orele 10:00 și la orele 16.00, respectiv, pe data de 4 septembrie 2019, la orele 14:00.
Alegeri 2020
- Calendar alegeri
- Calendar alegeri – ERATĂ
- Calendar alegeri – ACTUALIZARE – ALEGERI DECANI
- Calendar alegeri – ACTUALIZARE 2 – ALEGERI DECANI
- Calendar alegeri – Decan SEE (începând cu 04.05.2020)
- Calendar alegeri – Departament EFSK (începând cu 04.05.2020)
- Anexe dosar de candidatură
- Scrutinul pentru alegerea membrilor Senatului Universitar și a Rectorului va avea loc în data de 19 februarie 2020, în intervalul orar 09:00 – 17:00, în holul de la parterul Corpului B (învățământ).
- ACTUALIZARE – Procedura înscriere pentru pozițiile de Decan.
- ACTUALIZARE – Prorogare etape concurs pentru pozițiile de Decan.
- Sectii de votare – DEPARTAMENTE ACADEMICE
- Lista electori
- Lista electori – FINALĂ
- Validare candidaturi
- Candidati – Departamente Academice
Dep. CIEEA
-
- Director Departament:
- SORLESCU Mariana – CV
- SORLESCU Mariana – Declarație intenție
- SORLESCU Mariana – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- DRIDEA Catrinel – Declarație intenție
- GRIGORESCU Ioana-Gabriela – Declarație intenție
Dep. EFSK
-
- Director Departament:
- DIMA Marius Dumitru – CV
- DIMA Marius Dumitru – Declarație intenție
- DIMA Marius Dumitru – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- POENARU Radu-Dan – Declarație intenție
- STAN Amelia – Declarație intenție
Dep. FCC
-
- Director Departament:
- LUNGU Ionuț Cosmin – CV
- LUNGU Ionuț Cosmin – Declarație intenție
- LUNGU Ionuț Cosmin – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- CROITORU Elena-Lucia – Declarație intenție
- NEDELESCU Mihai – Declarație intenție
Dep. ISM
-
- Director Departament:
- COCULESCU Cristina – CV
- COCULESCU Cristina – Declarație intenție
- COCULESCU Cristina – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- ALTAR-SAMUEL Adam-Nelu – Declarație intenție
- MIHALCESCU Cezar-Octavian – Declarație intenție
Dep. LS
-
- Director Departament:
- MUSEANU Elena – CV
- MUSEANU Elena – Declarație intenție
- MUSEANU Elena – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- BIRSANU Roxana-Ștefania – Declarație intenție
- COANCĂ Mariana – Declarație intenție
Dep. MM
-
- Director Departament:
- BUDACIA Elisabeta-Andreea – CV
- BUDACIA Elisabeta-Andreea – Declarație intenție
- BUDACIA Elisabeta-Andreea – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- PREDA Oana – Declarație intenție
- ȘTEFĂNESCU Anca – Declarație intenție
Dep. SJ
- Director Departament:
- POPESCU Robert-Mihai – CV
- POPESCU Robert-Mihai – Declarație intenție
- POPESCU Robert-Mihai – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- GAMENT Niculae – Declarație intenție
- ZAHARIE Cristian-Giuseppe – Declarație intenție
2020-05-08 – Validare candidaturi
Candidați – Departamente Academice
- Dep. EFSK
- Director Departament:
- STAN Elena-Amelia – CV
- STAN Elena-Amelia – Declarație intenție
- STAN Elena-Amelia – Program Managerial Membru în Consiliul Departamentului:
- TIMNEA Olivia – Declarație intenție
- REZULTATE – Alegeri DEPARTAMENT EFSK, 11.05.2020
- Lista de electori
- Comunicat BEU – Validare candidați Senat URA
- Candidați Senat URA
- Facultatea DR
-
- Facultatea EFSK
-
- Facultatea ETII
- Facultatea IM
-
- Facultatea MM
-
-
- Facultatea RCFBII
- Facultatea SEE
-
- 2020-02-19 – REZULTATE – ALEGERI SENAT
- 2020-02-19 – Comunicat BEU – Nou tur de scrutin pentru locuri în Senat
- 2020-02-20 – Comunicat BEU – Rezultate + Programare primire candidaturi și nou tur de scrutin pentru locuri în Senat
- 2020-02-21 – Comunicat BEU – Validare candidaturi Senat
- 2020-02-24 – Comunicat BEU – Rezultate + Nou tur de scrutin la DR
- 2020-02-25 – Comunicat BEU – Rezultate Alegeri Senat DR
- În temeiul dispozitiilor art.80 din Metodologia privind procesul de constituire și de alegere a structurilor și funcțiilor de conducere din Universitatea Româno-Americană din București, Senatul nou ales va proceda la alegerea Presedintelui Senatului:
„Art.80. În prima sedință de lucru a noului Senat, membrii acestuia îți vor alege prin vot secret, cu majoritate simplă, un președinte.”
Candidaturile pentru funcția de Președinte al Senatului Universității Româno-Americane se pot depune miercuri, 26.02.2020, în intervalul orar 08.00-11.00, la Registratura Universității (Et.1, Corp C, Rectorat).
Scrutinul pentru alegerea Președintelui Senatului Universității Româno-Americane va avea loc în data de 26.02.2020, orele 12.00, în cadrul sedinței de Senat. - 2020-02-19 – REZULTATE – ALEGERI PREȘEDINTE SENAT
- Secții de votare – CONSILIUL FACULTĂȚII
- Liste electori
- Validare candidaturi
- REZULTATE – Alegeri CONSILIUL FACULTĂȚII
- Comunicat BEU – Reluare procese electorale
- REZULTATE – Alegeri CONSILIUL FACULTĂȚII – IM
- Comunicat BEU – Vacantare loc în CONSILIUL FACULTĂȚII – ETII
- Comunicat BEU – Validare candidaturi Consiliu Facultății ETII, RCFBII + Reprogramare alegeri Consiliul Facultății: IM
- REZULTATE – Alegeri CONSILIUL FACULTĂȚII – ETII, RCFBII
- Comunicat BEU – Reprogramare alegeri Consiliul Facultății: ETII
- Validare candidaturi – Consiliul Facultății: IM
- Validare candidaturi – Consiliul Facultății: ETII
- REZULTATE – Alegeri CONSILIUL FACULTĂȚII – IM
- REZULTATE – Alegeri CONSILIUL FACULTĂȚII – ETII
- Componenta FINALĂ – Consiliile Facultăților
- Listă de electori
- Comunicat BEU – Validare candidați Rector URA
- Candidați Rector URA
- NEGRICEA Iliuță-Costel
- POTECEA Gheorghe-Valeriu
Alegeri – DECANI
- Candidați Decan
- Facultatea DR
- Facultatea EFSK
- Facultatea ETII
- Facultatea IM
- Facultatea MM
- Facultatea RCFBII
- 2020-04-22 – Comunicat BEU – Candidaturi VALIDATE + Reluare procedură Consiliul Facultății EFSK
- 2020-04-23 – Comunicat BEU – Candidaturi VALIDATE
- Programare interviuri – candidați validați pentru postul de decan
- 2020-04-27 – Comunicat BEU – Rezultate interviuri pentru postul de decan
- 2020-05-08 – Comunicat BEU – Validare candidaturi decani SEE
Candidati Decan
Facultatea SEE
- BOTEZATU Mihai Alexandru – Declarație de intenție
- BOTEZATU Mihai Alexandru – Program Managerial
- NICULESCU-CIOCAN Cristina – Declarație de intenție
- NICULESCU-CIOCAN Cristina – Program Managerial
2020-05-08 – Comunicat BEU – Validare candidaturi decani SEE
2020-05-12 – Programare interviuri – candidați validati pentru postul de decan SEE
2020-05-14 – Comunicat BEU – Rezultate interviuri pentru postul de decan SEE
Candidaturile se înregistrează și se depun la Registratura Universității (et.1, Corp C, Rectorat).
Program: luni – joi 8.00 – 16.00, vineri 8.00 – 14.00