Achiziții
NUME PROIECT:
Campanie admitere URA 2022 (focus pe licență, secundar masterul)
DATA LANSĂRII PITCH-ULUI:
26 noiembrie 2021
TERMEN LIMITĂ transmitere propuneri Pitch:
23 decembrie 2021 ora 16.00
ADRESA DE E-MAIL LA CARE SE POT TRIMITE OFERTELE:
DURATA CONTRACTULUI:
8 luni
OBIECTIV GENERAL:
Crearea unei campanii de comunicare pentru atragerea unui număr cât mai mare de absolvenți de liceu (pentru licență) și licentiați (pentru master)
PROVOCĂRI:
Contextul actual general (epidemia Covid, inflația în creștere, insecuritate financiară) poate genera ezitări sau reorientări către universitățile de stat în ceea privește alegerea unei facultăți pentru studiile superioare, în ciuda beneficiilor pe care le oferă Universitatea Româno-Americană.
SCURTĂ DESCRIERE URA:
▪ URA există pe piața de învățământ din România de mai bine de 30 de ani și a reușit în timp să-și creeze o notorietate bună, în prezent, 80% dintre cei care se înscriu la URA, aleg URA drept prima dintre opțiunile lor.
▪ URA are în componență 7 facultăți și un sistem de învățare inspirat din cel American, punând accentul pe dobândirea de competențe practice și adaptarea la piața muncii secolului XXI.
▪ URA oferă studenților săi facilități, dotări, programe la standarde internaționale; oferă șansa de a studia cu profesori reputați din strâinătate și șansa de a studia în străinătate, cele mai multe prin programul Erasmus; oferă burse de merit.
MISIUNE ȘI VALORI:
MISIUNE:
Educația, învățământul, cercetarea științifică și inovarea, cultivând valorile științei și culturii universale în general.
VALORI:
▪ promovarea excelenței;
▪ responsabilitatea profesională, morală și socială;
▪ libertatea de gândire și exprimare;
▪ creativitate și inovare;
▪ cooperare și comunicare.
FACULTĂȚI:
- Facultatea de Drept
- Facultatea de Relații Comerciale și Financiar-Bancare Interne și Internaționale
- Facultatea de Management-Marketing
- Facultatea de Studii Economice Europene
- Facultatea de Informatică Managerială
- Facultatea de Economia Turismului Intern și Internațional
- Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
TARGET:
▪ Liceeni clasa a 12-a
▪ Părinții liceenilor din clase terminale
▪ Profesori liceu
LICEENI CLASA A 12-A:
▪ Nativi și entuziaști digitali
▪ Consum foarte redus de media tradițională
PARINȚI:
▪ Suficient de digitalizați
▪ Consum relativ redus de media traditională
PROFESORI:
▪ Suficient sau mediu digitalizați
▪ Consum redus sau mediu de media tradițională
TARGET:
Alegerea Facultății e o decizie importantă în care sunt la fel de implicați cei direct vizați, adică liceenii, cât și părinții acestora. Contribuții semnificative pot avea grupul de prieteni și profesorii (de la clasă și cei de la meditații).
Informația despre opțiunile de învățământ superior se obține aproape exclusiv online.
Există 3 grupuri de potențiali studenți care pot fi vizate:
▪ Deciși – cei care cunosc și aleg URA datorită reputației universității, a unor posibile relații personale (parinți care au absolvit URA), etc. – ei trebuie să primească doar o reasigurare a validității deciziei
▪ Indeciși – cunosc URA dar nu o consideră prima opțiune, însă au pus URA într-un shortlist de 3-5 facultăți posibile – focusul comunicării
▪ No-go – cei care nu aleg deloc URA din diverse motive (nu vor, în general, facultăți particulare, nu-și permit etc.) – foarte
puțin probabil să îi convingem
ACTION/RELATIONAL/EMOTIONAL OUTCOME:
Ce vrem să facă?
▪ Să ia decizia de a se înscrie la URA.
Ce vrem să gândească?
▪ Cu sau fără contextul în care trăim, am făcut cea mai bună alegere.
Cum ne dorim să se simtă?
▪ Entuziast, nerăbdator, mândru.
COMPETIȚIE:
Facultăți de stat
▪ Există facultăți cu renume care au avantajul gratuității, dar, în timp, percepția s-a mai schimbat, nivelul
de învățământ e similar și sistemul de învățare este adesea prea conservator
Facultăți particulare
▪ Există oferte asemănătoare pe piață și există oferte mai scumpe.
Facultăți din străinătate
▪ În contextul actual există foarte mulți tineri care îsi doresc să meargă la studii în străinătate, datorită sistemului de învățământ și a oportunităților pe termen lung pe care le pot avea.
OBIECTIVE COMUNICARE:
Promovare Brand URA
▪ Vizibilitate
▪ Încredere
▪ Certitudine
Promovare ofertă educațională
▪ Prestigiu
▪ Adaptare
▪ Diversitate
▪ Experiență
▪ Perspectivă
CRITERIU ELIMINATORIU:
Experiență prin portofoliu compus din campanii în domenii diverse; Prezentare echipă agenție & short credential; Preț
- 1. Dezvoltare strategie de promovare & comunicare umbrela URA & personalizare pe facultăți
- 2. Dezvoltare idee creativă de comunicare
- 3. Amplificare comunicare + propunere touch points relevante pentru maximizare rezultate
- 4. Dezvoltare KVs from the scratch (incl sedință foto dacă este necesar):
▪ Vizual general URA (se apreciază nivelul originalității)
▪ Vizualuri dedicate pentru fiecare facultate (7 facultăți)
Fișa Tehnică
Nume proiect: Campanie de Comunicare și Promovare Admitere 2024/2025
Dată lansare pitch: 9 noiembrie 2023
Brieful este disponibil aici!
Termen limită de trimitere a propunerilor: 29 noiembrie 2023, ora 14:00.
Propunerile transmise după termenul limită nu vor fi luate în considerare.
Propunerile se trimit pe adresa: [email protected]
Criteriu eliminator: Propunerile trebuie însoțite de short credentials, prezentarea echipei, portofoliu compus din exemple de best practice și preț.
*Propunerile vor fi evaluate în cadrul unor focus grupuri formate din reprezențanți ai targetului URA.
Obiective generale:
- Atragerea unui număr cât mai mare de viitori studenți printr-o campanie integrată de promovare ce va avea două etape de focus: sesiunea de admitere vară și cea de toamnă 2024/2025.*
- Promovarea programelor de studii pentru cele 7 Facultăți din portofoliul Universității cu focus în sesiunea de admitere de vară și de toamnă.
*Campania se adresează atât programelor de studii de licență, cât și celor de masterat, pe plan național și internațional, iar textele vizualurilor vor trebui traduse în limba engleză pentru Universitate, în general, și specific pentru facultățile și programele de studii (licență și masterat) cu predare în limba engleză.
Posibilitate de extindere a contractului pe 2 ani.
Campanie de Comunicare și Promovare Admitere 2024/2025
Campanie integrată de comunicare și promovare care să cuprindă cele două etape de admitere, vară/toamnă, printr-o campanie Generală a Universității și declinarea acesteia în campanii pentru Facultăți, în conformitate cu programele de studii disponibile.
Campania Generală de Ads a Universității Româno-Americane cu focus pe admiterea de vară și cea de toamnă, la nivel național și internațional, pe canale ca Social Media, YouTube, LinkedIN, Spotify, Google Ads și Display.
Creație:
Minim câte un vizual pentru fiecare etapă (vară/toamnă) pentru Campania Generală a Universității:
Licență (RO+ EN)
Master (RO + EN)
Livrabile: KVs declinate în bannere statice, bannere animate, video, audio, slidere HP, vizualuri Covers Social Media, copy-uri pentru ADS.
Campanii de Ads pentru fiecare Facultate din portofoliul URA, cu focus pe admiterea de vară și de toamnă, pe canale ca Social Media, YouTube, LinkedIN, Google Ads și Display.
Creație:
Campaniile Facultăților vor fi declinate în funcție de target:
Programe de Licență (TOV adaptat targetului) – minim un vizual campanie vară/ un vizual toamnă
Programe de Masterat (TOV adaptat targetului) – minim un vizual campanie vară/ un vizual toamnă
Adaptarea materialelor în lb. Engleză la Facultățile care au programe de studii cu predare în această limbă.
Livrabile: KVs declinate în bannere statice, bannere animate, copy-uri pentru ADS.
Management de campanie – implementare, targetare. optimizări, evaluări, consultanță, monitorizare rezultatelor, raportarea rezultatelor.
Campanie de PR care să cuprindă direcții pentru generarea de brand awarness URA și facultăți în outlet-uri media de renume, follow-up, monitorizare de presă, parteneriate media.
Pentru Pitch solicităm concepte creative pentru campania Generală a Universității și declinări de vizualuri adaptate specificului fiecărei facultăți pentru:
- Facultatea de Drept: un vizual licență și un vizual masterat
- Facultatea de Afaceri Internaționale: un vizual licență (RO și ENG), un vizual master (RO și ENG)
Procesul de selecție se va desfășura astfel:
4-5 decembrie evaluare propuneri și selecție
7-8 decembrie – susținere prezentări selectate
12-15 decembrie – focus grup evaluare propuneri selectate
20 decembrie – răspuns final
Pentru întrebări suplimentare va rugăm să ne contactați pe adresa [email protected].
Orice întrebări primite pe adresa [email protected] nu vor fi luate în considerare.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu echipamente a Centrului de cercetare a creierului, percepției și învățare automată.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu soluții software a Centrului de cercetare a creierului, percepției și învățare automată.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu infrastructură digitală a Centrului de cercetare în domeniul Inteligență Artificială – 2 LOTURI.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu echipamente și soluții software a Centrului de cercetare privind aplicații digitale în motricitatea umană și performanța sportivă – 8 LOTURI.
- ANUNT PROCEDURĂ COMPETITIVĂ
- Formulare – LOT 1
- Formulare – LOT 2
- Formulare – LOT 3
- Formulare – LOT 4
- Formulare – LOT 5
- Formulare – LOT 6
- Formulare – LOT 7
- Formulare – LOT 8
- Caiet de sarcini – LOT 1
- Caiet de sarcini – LOT 2
- Caiet de sarcini – LOT 3
- Caiet de sarcini – LOT 4
- Caiet de sarcini – LOT 5
- Caiet de sarcini – LOT 6
- Caiet de sarcini – LOT 7
- Caiet de sarcini – LOT 8
- Propunere Contractuala
- Clarificare
- Erată
- Clarificare prelungire termen
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu infrastructură digitală a centrelor Universității Româno-Americane constând în Sisteme PC.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu infrastructură digitală constând în echipamente, accesorii și soluții software a Centrului de Cercetare în Studii Comportamentale și Neuromarketing și achiziția serviciilor de instruire.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu echipamente digitale și accesorii a Centrului de cercetare și creare conținut media.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu infrastructură digitală a centrelor Universității Româno-Americane.
- ANUNT PROCEDURĂ COMPETITIVĂ
- Formulare – Lot 1
- Formulare – Lot 2
- Formulare – Lot 3
- Formulare – Lot 4
- Formulare – Lot 5
- Formulare – Lot 6
- Caiet de sarcini – Lot 1
- Caiet de sarcini – Lot 2
- Caiet de sarcini – Lot 3
- Caiet de sarcini – Lot 4
- Caiet de sarcini – Lot 5
- Caiet de sarcini – Lot 6
- Propunere Contractuala
- Raspuns solicitare clarificare – Lot 3
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect achiziționarea de licențe simulări de marketing online disponibile prin internet.
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu infrastructură digitală a centrelor Universității Româno-Americane în cadrul Proiectului Transformarea digitală a Universității Româno-Americane în vederea pregătirii studenților pentru profesiile digitale ale viitorului.
Dotarea cu infrastructură digitală a centrelor Universității Româno-Americane în cadrul Proiectului Transformarea digitală a Universității Româno-Americane în vederea pregătirii studenților pentru profesiile digitale ale viitorului
Universitatea Româno-Americană, în calitate de Beneficiar al finanțării specifice din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Granturi pentru digitalizarea universităților, în cadrul Contractului de finanțare nr. 14031/16.09.2022 / Cod proiect: 1185941396 inițiază procedura competitivă având ca obiect Dotarea cu infrastructură digitală a centrelor Universității Româno-Americane în cadrul Proiectului Transformarea digitală a Universității Româno-Americane în vederea pregătirii studenților pentru profesiile digitale ale viitorului.
Beneficiarul intenționează să achiziționeze următoarele produse prin procedura competitivă, care cuprinde următoarele LOTURI și conform procedurilor din documentele de mai jos.
- ANUNT PROCEDURĂ COMPETITIVĂ
- ERATĂ
- Formulare
- Propunere Contractuala
- Caiet de sarcini – LOT 1 COMPUTERE PORTABILE
- Caiet de sarcini – LOT 2 SISTEME PC
- Caiet de sarcini – LOT 3 TABLETE ȘI ECRANE DE AFIȘARE
- Caiet de sarcini – LOT 4 DISPOZITIVE DE STOCARE ȘI CITIRE
- Caiet de sarcini – LOT 5 IMPRIMANTĂ MULTIFUNCȚIONAL
- Caiet de sarcini – LOT 6 SISTEME VIDEOCONFERINȚĂ
- Caiet de sarcini – LOT 7 ECHIPAMENTE SPECIFICE REȚEA
- Caiet de sarcini – LOT 8 ECHIPAMENTE SISTEME VIDEOPROIECTOARE
- Caiet de sarcini – LOT 9 ECHIPAMENT SERVER
Raspuns solicitare clarificare 2 lot 1
Raspuns solicitare clarificare 3 lot 2
Raspuns solicitare clarificare 4 lot 8
Raspuns solicitare clarificare 5 lot 1
Raspuns solicitare clarificare 6 lot 2
ÎNDRUMAR METODOLOGIC PENTRU BENEFICIARII PRIVAȚI
PROCES VERBAL – deschidere oferte
RAPORT PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE – LOT 1
RAPORT PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE – LOT 2-9
ANUNȚ
pentru selectarea partenerilor în vederea scrierii, depunerii și implementării unui proiect
PNNR: Pilonul VI. Politici pentru noua generație, Componenta 15. Educație, Reforma
- Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației, Investiția
- Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic
„Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar – PROFuture Digital”
Universitatea Româno – Americană din București anunță organizarea unei proceduri de selecție a unor parteneri (instituție cu personalitate juridică coordonată și controlată de inspectoratul școlar județean) pentru încheierea unui Acord de parteneriat în vederea scrierii și implementării unui proiect de formare în cadrul apelului de proiecte cu titlul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar ”, finanțat prin Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic/ Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației/Componenta 15 – Educație/ Pilonul VI – Politici pentru noua generație din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
În conformitate cu prevederile pct. 5.8 privind Solicitanții eligibili din Ghidul solicitantului, Universitatea Româno – Americană din București selectează parteneri care îndeplinesc minimal următoarele condiții:
- Să aibă resursă umană cu expertiză pentru organizarea programului de formare, expertiza formatorilor în domeniul pedagogiei digitale;
- Să aibă experiență specifică, pe baza documentelor justificative.
Conținutul dosarului de participare:
Dosarele de candidatură trebuie să conțină:
- Expresia de interes
- Declarație privind existența resurselor umane pentru formare
- Documente care să certifice experiența anterioară
Depunerea dosarelor se face prin transmiterea acestora în format electronic (semnate și scanate) către adresa email: [email protected].
Criterii de selecție:
Candidaturile pentru parteneriat vor fi evaluate în funcție de proximitatea cu bazinul de selecție a grupului țintă – la nivel național (admis/respins), disponibilitatea resursei umane (50pct) și experiența anterioară relevantă (50pct).
CALENDARUL de desfășurare a procedurii de selecție:
Perioada | Activitatea (după caz) |
10 mai 2024 – 16 mai 2024 | Depunerea dosarelor |
17 mai 2024 | Verificarea și evaluarea dosarelor |
17 mai 2024 | Afișarea rezultatelor selecției în urma verificării și evaluării dosarelor |
20 mai 2024 | Depunerea eventualelor contestații |
21 mai 2024 | Soluționarea eventualelor contestații |
22 mai 2024 | Afișarea rezultatelor finale în urma contestațiilor |
|
|
Clarificări și/sau informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon +004-0372.120.101 sau la adresa de [email protected].
Anunt postat: 22.04.2024