Program de formare ”MANAGEMENTUL CONFLICTELOR și CRIZELOR, soluții alternative prin mediere și arbitraj”
Ne putem regăsi adesea antrenați în conflicte și crize, cu efecte greu de estimat fără o pregătire adecvată în domeniu. Pentru soluționarea corespunzătoare a acestora, este important să putem identifica sursele și modalitățile de exprimare și să realizăm o analiză amănunțită a conflictelor pornind de la fazele abia sesizabile ale acestora și să le gestionăm eficient, cu încredere și integritate.
Universitatea Româno-Americană vă oferă oportunitatea perfecționării în domeniul managementului prin participarea la cursul ”MANAGEMENTUL CONFLICTELOR și CRIZELOR, soluții alternative prin mediere și arbitraj”.
Dintre soluțiile alternative de rezolvare – concilierea, negocierea, medierea și arbitrajul – am ales să ne focusăm în cadrul cursului asupra ultimelor două soluții, medierea și arbitrajul, apelând la multiple jocuri de rol, studii de caz, analize comparative, teste aplicabile managerilor și resurselor umane în business intelligence.
Sesiunile de instruire se vor derula în perioada 12.09. – 31.10.2023, marțea și joia, de la ora 17:00 la ora 20:00. Prima și ultima sesiune vor fi organizate față-în-față, în campusul URA, iar celelalte sesiuni se vor derula online.
Formatori MCC:
Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu
- specialist în managementul informațiilor, managementul resurselor și managementul crizelor și conflictelor, consilier pe probleme de apărare și informații clasificate în instituții reprezentative
Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
- doctor în management, specialist în managementul resurselor umane, cu o experiență de peste 20 de ani în învățământul superior și în formarea profesională continuă, director al Departamentului de Formare Continuă
Lect.univ.drd. Bogdan Nicolae Panait
- absolvent de drept, expert în dreptul muncii, cu peste 15 ani de experiență în investigații jurnalistice, lector în protecția informațiilor clasificate și a datelor cu caracter personal, în management și în antreprenoriat
Absolvenții programului de formare vor dobândi următoarele competențe certificate:
- să identifice elementele, sursele și modalitățile de exprimare a situațiilor conflictuale, precum și să le încadreze în modelele de soluționare: evitare, confruntare, adaptare, compromis și colaborare, adaptate la specificul organizației în care lucrează;
- să recunoască propria atitudine față de un conflict prezumtiv și să-și autoevalueze stilul personal de a trata conflictul;
- să gestioneze eficient, în rolul de manager, conflictele ce pot apărea în organizație și să promoveze o comunicare interpersonală și paraverbală eficientă;
- să întocmească planuri privind utilizarea eficientă a instrumentelor specifice prevenirii conflictelor și crizelor în interiorul instituției;
- să aplice cu abilitate medierea și arbitrajul, promovând avantajele acestor alternative la soluționarea conflictelor și crizelor din organizație;
- să fie, în același timp, manager și mediator, în cunoștință de cauză, pentru conflictele identificate în propria organizație.
Înscrierile sunt posibile până pe data de 11.09.2023 (ora 12:00).
Pentru detalii cu privire la taxa de școlarizare, vă rugăm să apăsați aici, iar pentru înscriere, apăsați aici.