Scurtă descriere:
- Sunt lector universitar la Facultatea de Management – Marketing din cadrul Universității Româno-Americane din București, România. Principalele activități sunt didactice și de cercetare științifică.
- Am acumulat experiență valoroasă pentru a susține cursuri de calitate în domeniul marketingului: „comunicare și relații publice”, „marketing relațional”, „managementul relațiilor cu clienții”.
- În cei peste 13 ani de activitate am fost desemnată să susțin cursuri sau să particip la sesiuni de pregătire/mobilități în țări precum Finlanda, Italia și alte țări europene.
- Mă străduiesc permanent să cultiv un mediu interactiv în care studenții să se poată exprima liber și să își aducă aportul în domeniul cercetării științifice.
- În afară de demersul educațional, i-am îndrumat pe studenți spre teme de cercetare adecvate și i-am susținut cu lucrările de licență/disertație.
- Experiența pe care am dobândit-o datorită activității mele didactice și de cercetare în marketing, reprezintă fundamentul interesului meu pentru domeniul captivant al marketingului.
- Doctor în marketing din anul 2011, teza de doctorat: „Politica de comunicare în marketingul relațional” .
- Din punct de vedere personal urmăresc menținerea sentimentului de împlinire la locul de muncă și creșterea gradului de satisfacție obținut prin pregătirea la standarde performante a studenților și implicit datorat rezultatelor acestora.
- Acord o importanță sporită interacțiunii cu studenții.
- Astfel, în plus față de preocupările privind conturareacursurilor predate (să fie facil de asimilat, bine structurat, cuprinzător, etc.) integrez, de câte ori este posibil, tehnologii inovative, utilizez metode noi de transmitere a cunoștințelor, de stimulare a interesului față de disciplina predată, noi instrumente de evaluare a studenților, etc.
Membru în organizații/asociații profesionale:
- Asociația Română de Marketing
- Comitetul Român de Distribuție
- Society for Business Excellence
- PM România Association
Domenii de interes/cercetare:
- Comunicare de Marketing, Relații Publice, Marketing Relațional, Managementul Relațiilor cu clienții, Tehnici de vânzare
Preocupări/hobby-uri:
- Inovație în Educație
- Urmăresc identificarea de soluții, oportunități, strategii, prin care idealul educațional să fie atins.