Cursuri de Formare Continuă

Construim competențe! Susținem învățarea pe tot parcursul vieții prin programe inovative care corespund cerințelor actuale ale pieței muncii, cu entuziasmul, energia și dorința de a aduce experiențe de învățare relevante și de impact pentru cursanții noștri.

Într-o lume care va oferi mai multe locuri de muncă în schimbul unei mai mari capacități de adaptare, dobândirea cunoștințelor, abilităților și competențelor relevante pentru piața forței de muncă este un demers esențial.

 

Prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, Universitatea Româno-Americană a organizat, începând cu anul 2010, peste 25 de programe de formare în diverse domenii de interes pentru piața muncii, livrate de o echipă de formatori profesioniști, specialiști în domeniile lor de activitate, susținând astfel dezvoltarea profesională a peste 2.000 de cursanți. Din anul 2023, oferta noastră s-a îmbogățit cu o serie de programe acreditate de studii postuniversitare.

0
programe de formare
0
cursuri postuniversitare
0
Formatori activi
0
cursanți

Programe de Studii Postuniversitare:

Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială

🗣️ Formator: Adina Zară
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): 18.02. – 05.04.2025
📍 Format: hibrid
⭐ diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației

 

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvoltă rapid și sunt de viitor. Este esențial să fii la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu și să interacționezi cu specialiști din mediul de business pentru perspective practice actuale.

Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj

🗣️ Formatori: Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu și Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): 06.03. – 10.04.2025
📍 Format: hibrid
⭐ diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației

Oricum am da-o, conflictul este o parte firească și inevitabilă a vieții. Imaginează-ți cum ar fi să gestionezi cu succes toate situațiile neprevăzute și dificile pentru un climat pozitiv în viața personală și în mediul profesional.

Managementul Informațiilor

🗣️ Formatori: Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu și Lect.univ.dr. Tiberiu Tănase
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): 30.01. – 06.03.2025
📍 Format: hibrid
⭐ diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației

Managementul Informațiilor înseamnă, într-un viitor imprevizibil, un instrument cu care luăm decizii cu mare încredere în noi, comunicăm fără teama de a greși, chiar în domenii sensibile cum sunt cele ale informațiilor clasificate și de securitate.

Social Media Marketing & Inteligența Artificială

🗣️ Formator: Adina Zară
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): 06.05. – 21.06.2025
📍 Format: hibrid
⭐ diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației

Prin înscrierea la acest curs, vei economisi timp prețios și vei deveni mai eficient în gestionarea prezenței online. Te vei pregăti pentru viitorul digital, învățând să folosești instrumente de ultimă generație și să interpretezi datele.

Marketing Digital – Soluții și Instrumente

🗣️ Formatori: o echipă de specialiști în marketing & promovare online și în management
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: hibrid
⭐ diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației

 

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe site-uri web, rețele sociale, e-mail etc. și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate.

Denumire Program Postuniv.

descriere succintă program postuniversitar

Programe de Formare Profesională:

 

🗣️ Formatori: Corina Neagu și Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: fizic, în campusul URA
AUTORIZAT – Certificat de absolvire emis sub tutela Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației din România, pentru ocupația de Formator (cod COR 242401)

 

Ai nevoie să îți îmbogățești cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare proiectării şi/sau prezentării experiențelor de învățare de orice tip? Înscrie-te la programul de specializare centrat pe metode şi abordări moderne de livrare-învățare “ToT: Training of Trainers”!

Acest program AUTORIZAT este proiectat special pentru care doresc să aibă acces la profesia de Formator, însă este relevant și pentru cei care doresc doar să proiecteze și să prezinte cursuri și prezentări atractive, captivante și interactive, în sistem față-în-față și în sistem online sau care doresc să susțină programe de formare de tip atelier, training on-the-job sau sesiuni de onboarding

Presărat cu momente revelatoare de auto-descoperire și de conștientizare a propriului potential, parcursul de învățare îți va oferi o vedere de ansamblu asupra procesului de formare, de la pregătire şi organizare, la livrare şi evaluare. Vei avea ocazia să îți exersezi noile abilități prin proiectarea unui program de formare în domeniul tău de interes.

 

Mai multe informații: click aici!

🗣️ Formator: Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: online
Certificat de absolvire cu recunoaștere națională și europeană emis sub egida Ministerului Educației și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, pentru ocupația de Manager Proiect (cod COR 242101)

 

Ce ai zice dacă ai putea înțelege relația dintre strategia de dezvoltare a organizației și proiecte? Cum ar fi dacă ai putea să definești, să organizezi și să documentezi toate activitățile necesare pentru derularea cu succes a unui proiect? Dar dacă ai putea asigura managementul proiectelor cu conținut digital? 

Universitatea Româno-Americană, prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, vine în întâmpinarea acestor nevoi de învățare și dezvoltare și îți propune cursul “Management de proiect – de la tradițional la digital”.

 

Urmând acest curs:

  • îți vei îmbogăți cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare planificării şi gestionării proiectelor de orice tip
  • vei învăța cum să identifici cerințe, să înțelegi și să gestionezi așteptări, să planifici și să implementezi
  • vei afla cum să documentezi și să comunici eficient informațiile legate de statusul proiectului cu colegii din echipa de proiect și cu celelalte părți interesate
  • vei descoperi cum să definești, să planifici și să pui în aplicare un proiect în domeniul tău de interes

 

Programul se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire cu recunoaștere națională și europeană, sub egida Ministerului Educației și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, Universitatea Româno-Americană fiind furnizor de formare autorizat pentru programul tip specializare „Manager Proiect” pentru ocupația de Manager Proiect (cod COR 242101).

Click aici pentru detalii complete!

🗣️ Formator: Marian Opran
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): 18-19 Ian. 2025 – 13-14 Dec. 2025
📍 Format: fizic, în campusul URA
AUTORIZATCertificat de absolvire recunoscut la nivel european emis sub egida Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației, reprezentând baza legală a practicării profesiei de Coach în România

 

Te-ai gândit vreodată cum ar fi să faci coaching, atât pentru tine, cât și pentru cei din jurul tău? Fie că vorbim despre relații profesionale, personale, de părinte-copil, fie că activezi în domeniul psihologiei, ești manager sau team leader, toate aceste lucruri au nevoie de o înțelegere profundă a procesului de relaționare pentru a obține cele mai bune rezultate în toate aspectele vieții, zi de zi, de la ceilalți, dar mai ales de la tine însuți.

Pentru a te sprijini în dezvoltarea personală și profesională, Universitatea Româno-Americană, împreună cu Marian Opran, îți pun la dispoziție programul de formare tip specializare pentru ocupația „Specialist în activitatea de coaching” (seria a VI-a), ce are la bază tehnicile psihologiei umaniste ale Programării Neuro-Lingvistice și Analizei Tranzacționale.

Certificatul de absolvire este recunoscut la nivel european, oferind, sub egida Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației, baza legală a practicării profesiei de Coach în România, Universitatea Româno-Americană fiind singura universitate din România care are calitatea de furnizor autorizat de formare profesională pentru profesia de Coach.

 

Participanții la curs vor dobândi următoarele competențe și deprinderi:

  1. Fundamentele coachingului
  2. Coaching personal și organizaţional
  3. Etică și standarde profesionale în coaching
  4. Stabilirea relației de coaching
  5. Comunicarea în coaching
  6. Atitudinea de coach
  7. Tehnici de coaching
  8. Evaluarea performanței (metode)
  9. Auto-dezvoltare și auto-observare
  10. Managementul contractului de coaching
  11. Marketingul serviciilor de coaching
  12. Experiență practică de coaching

 

Mai multe informații: click aici!

🗣️ Formator: Marian Opran
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: fizic, în campusul URA
Certificat de absolvire eliberat de Universitatea Româno-Americană, cu evidențirea competențelor adăugate

 

Încă te mai întrebi cum să-ți îmbunătățești abilitățile de comunicare și de gestionare a conflictelor în viața personală sau profesională? Ești manager, lider de echipă sau profesionist în relații publice și ai nevoie de instrumente practice în acest sens?

În întâmpinarea nevoilor tale, Universitatea Româno-Americană organizează cursul de formare ”Rolul Comunicării Asertive în Managementul Conflictelor”, alături de MARIAN OPRAN – NLP Master Practitioner și Licensed Associated NLP Coach.

 

Ce cunoștințe și abilități vei dobândi participând la acest curs?

  1. Îmbunătățirea abilităților de rezolvare a conflictelortehnici și strategii eficiente folosite de facilitatori și coachi de echipă profesioniști pentru a rezolva conflictele, fără a face compromisuri sau a ceda în fața presiunii
  2. Îmbunătățirea performanței profesionaleîmbunătățirea performanței profesionale prin folosirea tehnicile de comunicare asertivă: abilitatea de a transmite mesaje clare și puternice, fără a fi agresiv sau pasiv
  3. Creșterea încrederii în propriile abilități de a gestiona conflictele și de a lua decizii de manieră eficientă
  4. Îmbunătățirea relațiilor interpersonalecursul te ajuta la îmbunătățirea relațiilor interpersonale și de a menține relații pozitive cu cei apropiați
  5. Reducerea stresuluicurs te poate ajuta la reducerea stresului generat atât de conflictele interioare, cât și de (potențialele) conflicte cu ceilalți prin înțelegerea mecanismelor de declanșare a conflictelor și a nevoilor umane

🗣️ Formator: Lect.univ.dr. Anca Ștefănescu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: online
Certificat de absolvire eliberat de Universitatea Româno-Americană, cu evidențirea competențelor adăugate

 

Vrei să știi de ce este necesar să închei un contract individual de muncă (CIM) atunci când te angajezi într-o organizație? Dorești să afli care sunt drepturile și obligațiile angajatorului și angajaților sau vrei doar să îți actualizezi informațiile privind întocmirea, modificarea, suspendarea și încetarea CIM-ului?

URA organizează cursul de formare ”Întocmirea, modificarea, suspendarea şi încetarea Contractului individual de muncă (CIM)”, ce se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire eliberat de către Universitatea Româno-Americană, cu evidențierea competențelor adăugate.

 

Ce înveți participând la acest curs?

  • documentele necesare pe care trebuie să le conțină dosarul de personal
  • ​condițiile de încheiere ale unui contract individual de muncă
  • tipuri de contracte de muncă utilizate în România
  • clauzele specifice contractului individual de muncă
  • elementele componente ale contractului de muncă: perioada de probă, timpul de muncă și timpul de odihnă, repartizarea programului de lucru, munca suplimentară, munca de noapte, pauza de masă și repausul zilnic, repausul săptămânal, sărbătorile legale, concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților, munca prin agent de muncă temporară (leasing de personal), munca la domiciliu, telemunca
  • condițiile de modificare ale contractului individual de muncă
  • delegarea în contractul individual de muncă, detașarea salariaților
  • modalitățile de suspendare ale contractului individual de muncă (de drept, din inițiativa salariatului, din inițiativa angajatorului, prin acordul parților)
  • posibilitățile de încetare ale contractului individual de muncă (de drept, concedierea personalului, demisia)


Mai multe informații – click aici!

Formular de înscriere:

Contract de formare – organizații:

Contract de formare – persoane fizice:

Pentru înscriere, vă rugăm să transmiteți formularul completat la adresa de email [email protected].

Taxa de școlarizare se achită prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma plătită reprezintă TAXA CURS …….. (denumirea cursului). După efectuarea plății, vă rugăm să trimiteți o copie (poză) a OP-ului la adresa de email [email protected].

Ce spun absolvenții noștri?

Szidónia T.
Szidónia T.absolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Am participat la un curs extraordinar, care mi-a depășit cu mult așteptările. Nu este vorba doar despre volumul impresionant de informații la care am avut acces, ci și despre aplicabilitatea practică a celor învățate, exemplele concrete oferite și profesionalismul de care au dat dovadă atât profesorul, cât și invitații. Atmosfera a fost una prietenoasă și deschisă, ceea ce a făcut ca experiența să fie nu doar educativă, ci și extrem de plăcută. Mulțumesc pentru oportunitate!
Andreea Maria Bozun
Andreea Maria Bozunabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Social Media Marketing & Inteligența Artificială”
Read More
Am ales să urmez acest program de studii postuniversitare deoarece am fost curioasă și mi-am dorit să aflu mai multe despre Social Media Marketing și IA. După parcurgerea și absolvirea acestui program, am rămas cu o părere foarte bună. Mi-a plăcut absolut tot, în special posibilitatea de a studia online. Mi-aș fi dorit să dureze mai mult! A fost peste așteptările mele și îl recomand cu căldură altor persoane!
Ciprian Bloancă
Ciprian Bloancăabsolvent - seria IV, Program de specializare ”Magic Coaching”
Read More
[…] Partea practică a cursului, în care am avut privilegiul de a lucra individual cu clienții, m-a făcut să înțeleg cu adevărat puterea conexiunii umane. Ascultând poveștile lor, m-am reconectat la pasiunea mea autentică și mi-am clarificat direcția în viață. Acest curs nu a fost doar o învățare teoretică, ci mai degrabă o redescoperire a mea, ghidată de colegii inspiraționali și de înțelepciunea trainer-ului nostru, Marian. […] Fără îndoială, această experiență a fost una transformațională și recomand cu căldură oricui este în căutarea propriei căi.
Elena Alicia Sava
Elena Alicia Savaabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj”
Read More
[…] Metodele de mediere și arbitraj prezentate au fost foarte bine structurate și aplicate prin studii de caz relevante, facilitând transferul teoriei în practică. Profesorii au avut o abordare interactivă, astfel ajutându-ne să avem discuții pentru clarificarea asupra diverselor strategii de soluționare. Am plecat de la curs cu abilități esențiale pentru a gestiona eficient conflictele și a ajuta părțile implicate să ajungă la soluții amiabile. Recomand cu încredere acest curs celor care doresc să își dezvolte competențele în domeniul medierii și al gestionării crizelor!
Mihai E.
Mihai E.absolvent - seria II, Program de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor”
Read More
[…] Prof. Năbârjoiu, cu o vastă experiență în domeniul militar și al securității, a adus în discuție studii de caz relevante și a oferit soluții practice pentru gestionarea eficientă a informațiilor. Lect. Tănase a completat perfect cursul prin abordări teoretice solide și exemple actuale din domeniul intelligence-ului. Împreună, au creat un mediu de învățare interactiv și stimulant, încurajând participarea activă și dezbaterile constructive. Recomand cu căldură acest curs tuturor profesioniștilor interesați de aprofundarea cunoștințelor în managementul informațiilor și securității!
Gina Lăcătușu
Gina Lăcătușuabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Ținând cont de faptul că nivelul de cunoaștere deținut înainte de curs era aproape de zero, după absolvirea cursului pot să spun că s-a făcut lumină. Invitații de top pentru mine au fost specialiștii în SEO și Google Ads. Experiența acestui program fost unică pentru mine, de nota 10+! Un curs complet și complex susținut de o echipă extraordinară care a dat dovadă de profesionalism de cea mai înaltă calitate!
Alexandra P.
Alexandra P.absolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Social Media Marketing & Inteligența Artificială”
Read More
Mi-a plăcut foarte mult acest program de studii postuniversitare și mă bucur că am ales să-l urmez! M-am înscris din dorința de a învăța cât mai multe informații noi despre Social Media și Inteligența Artificială. Cu siguranță s-a creat o unitate între formator și cursanți și sunt sigură că tot ce am învățat îmi va servi pe viitor. Îl recomand tuturor persoanelor interesate de acest domeniu!
Narcisa Roman
Narcisa Romancursantă - seria VII, Program de specializare ”Magic Coaching”
Read More
Pentru mine, cursul pe care l-am urmat cu tine, a fost mai mult decât o simplă experiență de învățare – a fost începutul unui drum către valorile mele cele mai înalte, către ceea ce simt că pot deveni cu adevărat. Dacă ar fi să rezum această transformare, aș face-o prin unul dintre cele mai puternice citate ale lui Warren Buffet: „Cea mai bună investiție pe care o poți face este în tine însăți.”. Pentru că în momentul în care am ales să investesc în mine, în cunoștințele și abilitățile mele, am început să văd schimbarea.
Adrian F.
Adrian F.absolvent - seria III, Program de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor”
Read More
[…] Am întâlnit un mediu academic modern și profesori cu o nemărginită experiență profesională, academică și de viață. Am apreciat la dl profesor Tănase vastele sale cunoștințe în domeniul informațiilor clasificate și în istorie. […] La dl profesor Năbârjoiu am întâlnit statura imaculată a unui militar bine pregătit și cu puternice rădăcini pe domeniul informațiilor clasificate, o enciclopedie militară și de istorie. Mi-a rămas de la dumnealui, simbolic vorbind, ceasul elvețian, adică modul organizat de a se încadra la secundă față de orice moment al zilei. […]
Liliana Zămârcaru
Liliana Zămârcaruabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Am ales acest program deoarece am simțit că adună foarte multe beneficii: o tematică foarte cuprinzătoare, traineri din mediul privat și competențe certificate. Mi-a plăcut faptul că a fost excelent organizat, iar tematica a cuprins tot ce se poate despre marketing într-un mod foarte explicit. Trainerul a fost extrem de bine pregătit profesional și cu calități umane deosebite și a oferit informațiile într-un mod foarte simplu de înțeles, cu răbdare și cu multă, multă dăruire. M-ați cucerit și vă mulțumesc!
Romeo Căpățînă
Romeo Căpățînăabsolvent - seria I, Program de studii postuniversitare ”Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj”
Read More
Ca absolvent al programului de formare ”Managementul Conflictelor și Crizelor” am avut onoarea să întâlnesc adevărați dascăli (formatori) profesioniști și dedicați în ceea ce fac. Cursul a fost bine structurat și pe înțelesul fiecărui cursant. Modul în care a fost îmbinată teoria cu practica a făcut ca acest curs să fie o plăcere, iar la sfârșit să îți pară rău că s-a terminat. Recomand acest curs! Felicitări celor implicați în susținerea acestui program.
Nicoleta Rabei
Nicoleta Rabeiabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Social Media Marketing & Inteligența Artificială”
Read More
Programul postuniversitar a fost peste așteptările mele! Totul a fost super organizat. Invitații au adus plus valoare atât prin conceptele teoretice, cât și exemplele practice. Coordonatorul a fost empatic, a oferit informații testate și tips-uri ce țin de domeniul SMM și AI. Faptul că s-a pus accent pe comunitate, suport continuu și feedback este un motiv pentru care aș mai urma cursuri la URA și Igodemy. Apreciez maxim că este un curs acreditat!
Nicoleta Iacob
Nicoleta Iacobabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj”
Read More
Recomand acest curs tuturor celor care doresc să înțeleagă importanța managementului eficient al conflictului și a crizelor pentru depășirea situațiilor neprevăzute și dificile apărute în atingerea obiectivelor. Vă îndemn să vă înscrieți la acest curs nu doar pentru a dobândi o certificare a competențelor sub tutela Ministerului Educației, ci mai ales pentru a avea ocazia de a cunoaște și interacționa cu mediul academic modern al Universității Româno-Americane și cu o echipă de profesori de excepție, specializați în mediere, arbitraj și în management, care promovează cu dedicație și exigență comunicarea online în echipă, interacțiunea și îmbinarea cunoștințelor teoretice cu cele practice.
Andrei M.
Andrei M.absolvent - seria III, Program de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor”
Read More
Recomand programul de studii postuniversitare ”Managementul informațiilor” tuturor celor interesați de acest domeniu și nu numai. Temele sunt foarte bine structurate, iar cadrele didactice sunt foarte bine pregătite. Suportul oferit din partea Universității Româno-Americane este foarte util și eficient.
Gigi Alecu
Gigi Alecuabsolvent - seria I, Program de studii postuniversitare ”Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj”
Read More
Am citit câteva cărți în domeniu, iar acest curs m-a ajutat mult în înțelegerea și gestionarea conflictelor. Fiecare modul este interesant, datorită studiilor de caz din domenii și situații diferite și a experienței excepționale a profesorilor. RECOMAND participarea la acest program de studii postuniversitare celor care conduc organizații, mai ales pentru a înțelege posibilitățile alternative de soluționare a conflictelor prin mediere și arbitraj.
Previous
Next

ECHIPA NOASTRĂ DE FORMATORI:

DFC 2024 - Alina Avrigeanu

Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu

Doamna Alina Avrigeanu este lector universitar la Universitatea Româno-Americană, doctor în management, specialist în managementul resurselor umane și în managementul proiectelor cu o experiență de peste 20 de ani în formarea profesională a adulților, timp în care a derulat numeroase proiecte de dezvoltare a capitalului uman și a realizat activități de autorizare, acreditare, design, livrare, evaluare și asigurare a calității programelor de formare.

Director al Departamentului de Formare Continuă din 2019, doamna Avrigeanu livrează programul de specializare “Management de proiect – de la tradițional la digital” și este parte din echipa de formatori a programului acreditat de studii postuniversitare ”Managementul Conflictelor și Crizelor” și a programului de specializare acreditat ”ToT: Training of Trainers”.

Formatori 2024 - Marian Opran

Marian Opran

Din pasiune pentru coaching, Marian și-a înființat în 2012 propria companie și a început să ofere servicii de dezvoltare personală persoanelor interesate să-și crească performanța profesională sau calitatea relațiilor cu ceilalți, realizând până în prezent sesiuni de coaching și de consiliere cu peste 500 de persoane.

Certificat din anul 2013 și re-certificat în 2016 ca Master Practitioner NLP și Licensed Associate NLP Coach de către Dr. Richard Bandler, unul dintre co-fondatorii Programării Neuro-Ligvistice, Marian Opran activează din 2017 ca trainer la Universitatea Româno-Americană – furnizor de formare profesională autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări, livrând programul de specializare autorizat ”Magic Coaching”.

Formatori 2024 - Adina Zara

Adina Zară

Doamna Adina Zară este Profesor Asociat în marketing digital și analiza datelor, cu peste 15 ani de experiență practică în marketing și vânzări, timp în care a elaborat strategii de vânzări și marketing online, a coordonat echipe operative și a dezvoltat planuri de afaceri de succes pentru start-up-uri.

Adina este formatorul programelor noastre postuniversitare interactive “Marketing Digital & E-Commerce: Performanță cu AI” și “Social Media Marketing & Inteligență Artificială – conectarea la viitor”, oferite de platforma educațională Igodemy în parteneriat cu Universitatea Româno-Americană, pionier în domeniul educațional din România și al colaborării cu mediul de afaceri.

DFC 2024 - Neculae Nabarjoiu

Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu

Doctor în științe militare, domnul Năbârjoiu are un parcurs profesional de peste 30 de ani în care a fost comandant al unor structuri de nivel tactic (1968-1986) și tactic-operativ (1986-1998), avansat General de brigadă și promovat Consilier pe probleme de apărare în Departamentul Securității Naționale din Administrația Prezidențială (2001-2003) și Consilier-șef de serviciu educație de securitate la Guvernul României (2003-2009). Pasionat de oameni, din 2012 activează ca mediator și arbitru, având în palmares peste 220 de dosare soluționate.

Specialist cu o vastă experiență în managementul informațiilor și al resurselor, precum și în managementul crizelor și conflictelor, domnul profesor face parte din echipa de formatori DFC, livrând programele acreditate de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor” și ”Managementul Conflictelor și Crizelor”.

Formatori 2024 - Corina Neagu

Corina Neagu

Licențiată în Drept, cu competențe certificate în “International Practice in HR” de către Chartered Institute of Personnel Development UK, doamna Corina Neagu are un parcurs profesional de peste 20 de ani în corporații mari și foarte mari, acoperind toate ariile HR-ului, de la administrare personal, compensații & beneficii, cultură organizațională, bugetare, consultanță în legislația muncii, până la recrutare, training, coaching, mentoring, dezvoltare organizațională, consiliere în carieră și talent management.

Pasionată de oameni, Corina are experiență în design și livrare de programe de training și dezvoltare organizațională în România și Asia și activează ca mentor, coach, speaker și autor pentru diverse publicații scrise sau online. La Universitatea Româno-Americană livrează programul de specializare acreditat ”ToT: Training of Trainers”.

DFC 2024 - Tiberiu Tanase

Lect.univ.dr. Tiberiu Tănase

Doctor în istorie, specialist în managementul securității naționale, domnul Tănase a valorificat în cariera sa avantajul lucrului cu documentul, sub toate aspectele documentării, informării și cercetării.

A condus și a realizat studii de cercetare neclasificate publicate, dar și studii de intelligence și securitate clasificate necesare unor structuri ale securității naționale.

Domnul Tănase este director al publicației “Intelligence Info“ și autor al unor cărți de specialitate de intelligence, securitate și geopolitică aplicată, iar la Universitatea Româno-Americană este unul dintre formatorii programului acreditat de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor”.

Vrei mai multe informații?

Completează formularul disponibil în butonul de mai jos din care ne vom da seama cu ce informații te putem ajuta și vom reveni către tine în cel mai scurt timp posibil.

Contact

Telefon: +4 0372.120.111
Email: [email protected]