Cursuri de Formare Continuă
Construim competențe! Susținem învățarea pe tot parcursul vieții prin programe inovative care corespund cerințelor actuale ale pieței muncii, cu entuziasmul, energia și dorința de a aduce experiențe de învățare relevante și de impact pentru cursanții noștri.
Într-o lume care va oferi mai multe locuri de muncă în schimbul unei mai mari capacități de adaptare, dobândirea cunoștințelor, abilităților și competențelor relevante pentru piața forței de muncă este un demers esențial.
Prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, Universitatea Româno-Americană a organizat, începând cu anul 2010, peste 25 de programe de formare în diverse domenii de interes pentru piața muncii, livrate de o echipă de formatori profesioniști, specialiști în domeniile lor de activitate, susținând astfel dezvoltarea profesională a peste 2.000 de cursanți. Din anul 2023, oferta noastră s-a îmbogățit cu o serie de programe acreditate de studii postuniversitare.
Programe de Studii Postuniversitare:
Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială
Formator: Adina Zară
Perioadă de desfășurare (serie nouă): 18.02. – 05.04.2025
Format: hibrid
diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației
Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvoltă rapid și sunt de viitor. Este esențial să fii la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu și să interacționezi cu specialiști din mediul de business pentru perspective practice actuale.
Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj
Formatori: Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu și Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
Perioadă de desfășurare (serie nouă): 06.03. – 10.04.2025
Format: hibrid
diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației
Oricum am da-o, conflictul este o parte firească și inevitabilă a vieții. Imaginează-ți cum ar fi să gestionezi cu succes toate situațiile neprevăzute și dificile pentru un climat pozitiv în viața personală și în mediul profesional.
Managementul Informațiilor
Formatori: Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu și Lect.univ.dr. Tiberiu Tănase
Perioadă de desfășurare (serie nouă): 30.01. – 06.03.2025
Format: hibrid
diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației
Managementul Informațiilor înseamnă, într-un viitor imprevizibil, un instrument cu care luăm decizii cu mare încredere în noi, comunicăm fără teama de a greși, chiar în domenii sensibile cum sunt cele ale informațiilor clasificate și de securitate.
Social Media Marketing & Inteligența Artificială
Formator: Adina Zară
Perioadă de desfășurare (serie nouă): 06.05. – 21.06.2025
Format: hibrid
diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației
Prin înscrierea la acest curs, vei economisi timp prețios și vei deveni mai eficient în gestionarea prezenței online. Te vei pregăti pentru viitorul digital, învățând să folosești instrumente de ultimă generație și să interpretezi datele.
Marketing Digital – Soluții și Instrumente
Formatori: o echipă de specialiști în marketing & promovare online și în management
Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
Format: hibrid
diplomă cu recunoaștere națională, emisă sub tutela Ministerului Educației
Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe site-uri web, rețele sociale, e-mail etc. și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate.
Programe de Formare Profesională:
- “Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială”
- “Marketing Digital – Soluții și Instrumente”
- “Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj”
- “Managementul Informațiilor”
- ”Social Media Marketing & Inteligența Artificială: Conectarea la viitor”
🗣️ Formatori: Corina Neagu și Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: fizic, în campusul URA
⭐ AUTORIZAT – Certificat de absolvire emis sub tutela Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației din România, pentru ocupația de Formator (cod COR 242401)
Ai nevoie să îți îmbogățești cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare proiectării şi/sau prezentării experiențelor de învățare de orice tip? Înscrie-te la programul de specializare centrat pe metode şi abordări moderne de livrare-învățare “ToT: Training of Trainers”!
Acest program AUTORIZAT este proiectat special pentru care doresc să aibă acces la profesia de Formator, însă este relevant și pentru cei care doresc doar să proiecteze și să prezinte cursuri și prezentări atractive, captivante și interactive, în sistem față-în-față și în sistem online sau care doresc să susțină programe de formare de tip atelier, training on-the-job sau sesiuni de onboarding.
Presărat cu momente revelatoare de auto-descoperire și de conștientizare a propriului potential, parcursul de învățare îți va oferi o vedere de ansamblu asupra procesului de formare, de la pregătire şi organizare, la livrare şi evaluare. Vei avea ocazia să îți exersezi noile abilități prin proiectarea unui program de formare în domeniul tău de interes.
Mai multe informații: click aici!
🗣️ Formator: Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: online
⭐ Certificat de absolvire cu recunoaștere națională și europeană emis sub egida Ministerului Educației și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, pentru ocupația de Manager Proiect (cod COR 242101)
Ce ai zice dacă ai putea înțelege relația dintre strategia de dezvoltare a organizației și proiecte? Cum ar fi dacă ai putea să definești, să organizezi și să documentezi toate activitățile necesare pentru derularea cu succes a unui proiect? Dar dacă ai putea asigura managementul proiectelor cu conținut digital?
Universitatea Româno-Americană, prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, vine în întâmpinarea acestor nevoi de învățare și dezvoltare și îți propune cursul “Management de proiect – de la tradițional la digital”.
Urmând acest curs:
- îți vei îmbogăți cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare planificării şi gestionării proiectelor de orice tip
- vei învăța cum să identifici cerințe, să înțelegi și să gestionezi așteptări, să planifici și să implementezi
- vei afla cum să documentezi și să comunici eficient informațiile legate de statusul proiectului cu colegii din echipa de proiect și cu celelalte părți interesate
- vei descoperi cum să definești, să planifici și să pui în aplicare un proiect în domeniul tău de interes
Programul se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire cu recunoaștere națională și europeană, sub egida Ministerului Educației și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, Universitatea Româno-Americană fiind furnizor de formare autorizat pentru programul tip specializare „Manager Proiect” pentru ocupația de Manager Proiect (cod COR 242101).
Click aici pentru detalii complete!
🗣️ Formator: Marian Opran
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): 18-19 Ian. 2025 – 13-14 Dec. 2025
📍 Format: fizic, în campusul URA
⭐ AUTORIZAT – Certificat de absolvire recunoscut la nivel european emis sub egida Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației, reprezentând baza legală a practicării profesiei de Coach în România
Te-ai gândit vreodată cum ar fi să faci coaching, atât pentru tine, cât și pentru cei din jurul tău? Fie că vorbim despre relații profesionale, personale, de părinte-copil, fie că activezi în domeniul psihologiei, ești manager sau team leader, toate aceste lucruri au nevoie de o înțelegere profundă a procesului de relaționare pentru a obține cele mai bune rezultate în toate aspectele vieții, zi de zi, de la ceilalți, dar mai ales de la tine însuți.
Pentru a te sprijini în dezvoltarea personală și profesională, Universitatea Româno-Americană, împreună cu Marian Opran, îți pun la dispoziție programul de formare tip specializare pentru ocupația „Specialist în activitatea de coaching” (seria a VI-a), ce are la bază tehnicile psihologiei umaniste ale Programării Neuro-Lingvistice și Analizei Tranzacționale.
Certificatul de absolvire este recunoscut la nivel european, oferind, sub egida Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației, baza legală a practicării profesiei de Coach în România, Universitatea Româno-Americană fiind singura universitate din România care are calitatea de furnizor autorizat de formare profesională pentru profesia de Coach.
Participanții la curs vor dobândi următoarele competențe și deprinderi:
- Fundamentele coachingului
- Coaching personal și organizaţional
- Etică și standarde profesionale în coaching
- Stabilirea relației de coaching
- Comunicarea în coaching
- Atitudinea de coach
- Tehnici de coaching
- Evaluarea performanței (metode)
- Auto-dezvoltare și auto-observare
- Managementul contractului de coaching
- Marketingul serviciilor de coaching
- Experiență practică de coaching
Mai multe informații: click aici!
🗣️ Formator: Marian Opran
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: fizic, în campusul URA
⭐ Certificat de absolvire eliberat de Universitatea Româno-Americană, cu evidențirea competențelor adăugate
Încă te mai întrebi cum să-ți îmbunătățești abilitățile de comunicare și de gestionare a conflictelor în viața personală sau profesională? Ești manager, lider de echipă sau profesionist în relații publice și ai nevoie de instrumente practice în acest sens?
În întâmpinarea nevoilor tale, Universitatea Româno-Americană organizează cursul de formare ”Rolul Comunicării Asertive în Managementul Conflictelor”, alături de MARIAN OPRAN – NLP Master Practitioner și Licensed Associated NLP Coach.
Ce cunoștințe și abilități vei dobândi participând la acest curs?
- Îmbunătățirea abilităților de rezolvare a conflictelor – tehnici și strategii eficiente folosite de facilitatori și coachi de echipă profesioniști pentru a rezolva conflictele, fără a face compromisuri sau a ceda în fața presiunii
- Îmbunătățirea performanței profesionale – îmbunătățirea performanței profesionale prin folosirea tehnicile de comunicare asertivă: abilitatea de a transmite mesaje clare și puternice, fără a fi agresiv sau pasiv
- Creșterea încrederii – în propriile abilități de a gestiona conflictele și de a lua decizii de manieră eficientă
- Îmbunătățirea relațiilor interpersonale – cursul te ajuta la îmbunătățirea relațiilor interpersonale și de a menține relații pozitive cu cei apropiați
- Reducerea stresului – curs te poate ajuta la reducerea stresului generat atât de conflictele interioare, cât și de (potențialele) conflicte cu ceilalți prin înțelegerea mecanismelor de declanșare a conflictelor și a nevoilor umane
🗣️ Formator: Lect.univ.dr. Anca Ștefănescu
📅 Perioadă de desfășurare (serie nouă): informațiile vor fi disponibile în cel mai scurt timp posibil
📍 Format: online
⭐ Certificat de absolvire eliberat de Universitatea Româno-Americană, cu evidențirea competențelor adăugate
Vrei să știi de ce este necesar să închei un contract individual de muncă (CIM) atunci când te angajezi într-o organizație? Dorești să afli care sunt drepturile și obligațiile angajatorului și angajaților sau vrei doar să îți actualizezi informațiile privind întocmirea, modificarea, suspendarea și încetarea CIM-ului?
URA organizează cursul de formare ”Întocmirea, modificarea, suspendarea şi încetarea Contractului individual de muncă (CIM)”, ce se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire eliberat de către Universitatea Româno-Americană, cu evidențierea competențelor adăugate.
Ce înveți participând la acest curs?
- documentele necesare pe care trebuie să le conțină dosarul de personal
- condițiile de încheiere ale unui contract individual de muncă
- tipuri de contracte de muncă utilizate în România
- clauzele specifice contractului individual de muncă
- elementele componente ale contractului de muncă: perioada de probă, timpul de muncă și timpul de odihnă, repartizarea programului de lucru, munca suplimentară, munca de noapte, pauza de masă și repausul zilnic, repausul săptămânal, sărbătorile legale, concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților, munca prin agent de muncă temporară (leasing de personal), munca la domiciliu, telemunca
- condițiile de modificare ale contractului individual de muncă
- delegarea în contractul individual de muncă, detașarea salariaților
- modalitățile de suspendare ale contractului individual de muncă (de drept, din inițiativa salariatului, din inițiativa angajatorului, prin acordul parților)
- posibilitățile de încetare ale contractului individual de muncă (de drept, concedierea personalului, demisia)
Mai multe informații – click aici!
Formular de înscriere:
Contract de formare – organizații:
Contract de formare – persoane fizice:
Pentru înscriere, vă rugăm să transmiteți formularul completat la adresa de email [email protected].
Taxa de școlarizare se achită prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma plătită reprezintă TAXA CURS …….. (denumirea cursului). După efectuarea plății, vă rugăm să trimiteți o copie (poză) a OP-ului la adresa de email [email protected].
Ce spun absolvenții noștri?
ECHIPA NOASTRĂ DE FORMATORI:
Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
Doamna Alina Avrigeanu este lector universitar la Universitatea Româno-Americană, doctor în management, specialist în managementul resurselor umane și în managementul proiectelor cu o experiență de peste 20 de ani în formarea profesională a adulților, timp în care a derulat numeroase proiecte de dezvoltare a capitalului uman și a realizat activități de autorizare, acreditare, design, livrare, evaluare și asigurare a calității programelor de formare.
Director al Departamentului de Formare Continuă din 2019, doamna Avrigeanu livrează programul de specializare “Management de proiect – de la tradițional la digital” și este parte din echipa de formatori a programului acreditat de studii postuniversitare ”Managementul Conflictelor și Crizelor” și a programului de specializare acreditat ”ToT: Training of Trainers”.
Marian Opran
Din pasiune pentru coaching, Marian și-a înființat în 2012 propria companie și a început să ofere servicii de dezvoltare personală persoanelor interesate să-și crească performanța profesională sau calitatea relațiilor cu ceilalți, realizând până în prezent sesiuni de coaching și de consiliere cu peste 500 de persoane.
Certificat din anul 2013 și re-certificat în 2016 ca Master Practitioner NLP și Licensed Associate NLP Coach de către Dr. Richard Bandler, unul dintre co-fondatorii Programării Neuro-Ligvistice, Marian Opran activează din 2017 ca trainer la Universitatea Româno-Americană – furnizor de formare profesională autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări, livrând programul de specializare autorizat ”Magic Coaching”.
Adina Zară
Doamna Adina Zară este Profesor Asociat în marketing digital și analiza datelor, cu peste 15 ani de experiență practică în marketing și vânzări, timp în care a elaborat strategii de vânzări și marketing online, a coordonat echipe operative și a dezvoltat planuri de afaceri de succes pentru start-up-uri.
Adina este formatorul programelor noastre postuniversitare interactive “Marketing Digital & E-Commerce: Performanță cu AI” și “Social Media Marketing & Inteligență Artificială – conectarea la viitor”, oferite de platforma educațională Igodemy în parteneriat cu Universitatea Româno-Americană, pionier în domeniul educațional din România și al colaborării cu mediul de afaceri.
Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu
Doctor în științe militare, domnul Năbârjoiu are un parcurs profesional de peste 30 de ani în care a fost comandant al unor structuri de nivel tactic (1968-1986) și tactic-operativ (1986-1998), avansat General de brigadă și promovat Consilier pe probleme de apărare în Departamentul Securității Naționale din Administrația Prezidențială (2001-2003) și Consilier-șef de serviciu educație de securitate la Guvernul României (2003-2009). Pasionat de oameni, din 2012 activează ca mediator și arbitru, având în palmares peste 220 de dosare soluționate.
Specialist cu o vastă experiență în managementul informațiilor și al resurselor, precum și în managementul crizelor și conflictelor, domnul profesor face parte din echipa de formatori DFC, livrând programele acreditate de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor” și ”Managementul Conflictelor și Crizelor”.
Corina Neagu
Licențiată în Drept, cu competențe certificate în “International Practice in HR” de către Chartered Institute of Personnel Development UK, doamna Corina Neagu are un parcurs profesional de peste 20 de ani în corporații mari și foarte mari, acoperind toate ariile HR-ului, de la administrare personal, compensații & beneficii, cultură organizațională, bugetare, consultanță în legislația muncii, până la recrutare, training, coaching, mentoring, dezvoltare organizațională, consiliere în carieră și talent management.
Pasionată de oameni, Corina are experiență în design și livrare de programe de training și dezvoltare organizațională în România și Asia și activează ca mentor, coach, speaker și autor pentru diverse publicații scrise sau online. La Universitatea Româno-Americană livrează programul de specializare acreditat ”ToT: Training of Trainers”.
Lect.univ.dr. Tiberiu Tănase
Doctor în istorie, specialist în managementul securității naționale, domnul Tănase a valorificat în cariera sa avantajul lucrului cu documentul, sub toate aspectele documentării, informării și cercetării.
A condus și a realizat studii de cercetare neclasificate publicate, dar și studii de intelligence și securitate clasificate necesare unor structuri ale securității naționale.
Domnul Tănase este director al publicației “Intelligence Info“ și autor al unor cărți de specialitate de intelligence, securitate și geopolitică aplicată, iar la Universitatea Româno-Americană este unul dintre formatorii programului acreditat de studii postuniversitare ”Managementul Informațiilor”.