Programul de studii postuniversitare
“Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială”

Înscrie-te la programul de studii postuniversitare “Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială” și explorează oportunitățile profesionale din domeniul marketingului digital și al comerțului electronic!

Vei învăța să utilizezi conceptele, metodele, tehnicile şi instrumentele de lucru și de cercetare din mediul profesional de marketing online și comerț electronic:

  • Inteligența artificială în marketing digital & e-commerce;
  • Branding personal: cheia succesului în carieră și afaceri;
  • Lansarea unui nou brand pe piață;
  • Branding & marketing funnels;
  • Pași esențiali pentru crearea unui website;
  • Principii de design web;
  • Strategii de conversie;
  • Optimizarea experienței utilizatorilor prin UX Research;
  • Creare de conținut cu Inteligența Artificială;
  • Aspecte juridice pentru mediul online din România;
  • SEO (Search Engine Optimization) pentru creșterea organică a traficului;
  • Personalizarea Mesajelor de Promovare;
  • Promovarea plătită & targetarea;
  • Google Ads;
  • Analytics;
  • Algoritmi Google & multe altele.

Fie că ești antreprenor în căutare de noi soluții, specialist de marketing gata să își îmbunătățească cunoștințele, influencer dornic să afle care sunt ultimele trenduri în marketing sau pasionat de marketing digital și e-commerce fără o diplomă de specialitate – acest curs este creat pentru tine!

Programul cuprinde șapte săptămâni de studiu, proiecte de grup și networking cu oameni pasionați de marketing digital și comerț electronic. Fii la curent cu cele mai noi strategii, întâlnește experți din domeniu! Fiecare săptămână aduce noi metode si tehnici, de la analiză la execuție.

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvolta rapid și sunt de viitor. Te vom susține să înveți să automatizezi procese de marketing cu AI și să înțelegi mai bine care sunt nevoile clienților prin metode de User Experience Research. Explorăm tehnicile de segmentare a pieței și puterea rețelelor de socializare ca instrumente esențiale în marketingul digital și e-commerce. Vei învăța să elaborezi un plan de marketing complet pentru un brand local și să evaluezi rezultatele.

Pe scurt, despre programul Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială

Ocupații vizate
  • Specialist Marketing Online – cod COR 243105
Certificat de absolvire
  • recunoaștere națională, sub tutela Ministerului Educației
  • 5 credite ECTS
Perioada de desfășurare
  • 18.02. – 05.04.2025
Durata
  • 7 săptămâni de învățare, finalizate cu examen de absolvire
  • curs (Concepte de bază și noi tendințe în marketingul digital & e-commerce) prin activități de autoinstruire în sistem e-learning, în vederea atingerii obiectivelor de învățare de către fiecare cursant în ritmul propriu
  • 4 ore pe săptămână întâlniri online sau în campusul Universității Româno-Americane pentru activități aplicative (marți și joi, în intervalul orar 18:00 – 20:00)
Livrare
  • hibrid
  • trei sesiuni de învățare se vor organiza în campusul Universității Româno-Americane
  • meet-up pentru networking în campusul Universității Româno-Americane
  • cursuri și seminarii online, în modul sincron și asincron, cu resurse de învățare specifice (inclusiv suplimentare) diversificate
  • monitorizarea parcurgerii de către cursanți a resurselor de învăţare
Taxa de școlarizare
  • 2.500 lei early bird (plata efectuată până la data de 18.01.2025)
  • 2.700 lei preț întreg (plata efectuată în perioada 19.01. – 16.02.2025)
  • include toate costurile, inclusiv taxa de înscriere și taxa de examinare
  • se poate achita în 2 tranșe egale, prima tranșa de 1.350 lei la înscriere, iar a doua până la 15.03.2025
Condiții de acces
  • absolvent de studii superioare cu diplomă de licență
Număr de locuri în grupă
  • 25 cursanți
Perioada de înscrieri (înmatriculare)
  • 01.10.2024 – 16.02.2025
  • rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii dosarelor de înscriere

De ce să participi?

În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.

Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:

  • a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
  • a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
  • a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
  • a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
  • a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Mai multe informații – click aici!

2024 __ postuniv MD&E - Banner Web

De ce ar alege cineva să urmeze un program postuniversitar de marketing digital și comerț electronic în contextul utilizării noilor tehnologii? Răspunsul este simplu: pentru a se adapta și pentru a prospera într-o lume în continuă schimbare.

Este esențial să fii la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu și să interacționezi cu specialiști din mediul de business pentru perspective practice actuale.

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvoltă rapid și sunt de viitor. Vom explora metode de automatizare a proceselor de marketing cu ajutorul inteligenței artificiale și vom înțelege mai bine nevoile clienților prin cercetarea experienței utilizatorului.

Vei avea oportunitatea de a cunoaște oameni pasionați de marketing, ca tine. Ne vom întâlni periodic și vom învăța din experiențele celorlalți. Capacitatea de a te adapta și de a învăța lucuri noi devine tot mai importantă!

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 5 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Pentru cine este acest program postuniversitar?

Programul postuniversitar de Marketing Digital si E-Commerce este dedicat absolvenților de facultate care vor să se perfecționeze în acest domeniu atractiv și de viitor. Foarte practic și aplicat, cu invitați din mediul de afaceri, cursul este și pentru cei care vor să cunoască alte persoane pasionate de acest domeniu, cu care să-și împărtășească din experiențe.

Programul este ideal pentru:

  • Fondatori de start-up-uri care întâlnesc zilnic provocări în domeniul marketingului și al vânzărilor și caută soluții cum să se lanseze pe piață și cum să își crească afacerea.
  • Specialiști în marketing și PR care doresc să se perfecționeze să descopere noi orizonturi în domeniul marketingului și al comerțului electronic.
  • Pasionați de marketing digital și vânzări online, dar care nu lucrează în acest domeniu și vor să câștige mai mult în timpul liber.
  • Manageri de departamente care vor să înteleagă mai bine fundamentele marketingului digital pentru a-și stabili în mod corect cerințele și obiectivele.
  • Influenceri din domeniul digital care vor să înțeleagă fundamentele marketingului și să descopere ce este nou în domeniu.
  • Specialiști care vor să lucreze în acest domeniu, dar care nu au diploma de specializare în marketing digital și comerț electronic.

Programul de studii postuniversitare vizează dobândirea și dezvoltarea de competențe profesionale în arii disciplinare relevante din domeniul marketingului digital:

SAPTĂMÂNA 1: Introducere în Digital Marketing & E-Commerce
Tehnologiile emergente vor transforma domeniul marketingului digital. Vom explora tendințele viitoare în evoluția comerțului electronic și potențialul experiențelor imersive pentru clienți. Dezvoltarea brandingului personal pentru reputație și notorietate în carieră și în afaceri, cu un invitat special – expert și mentor MBA cu experiență internațională.

SAPTĂMÂNA 2: Integrarea Tehnologiilor AI în Marketingul Digital & E-Commerce
Acest modul explorează strategiile de marketing digital și e-commerce, evidențiind integrarea noilor tehnologii. Branding & Marketing Funnel. Vei învăța, de asemenea, cum poți personaliza conținutul și designul unui website pentru a se adapta perfect audienței tale, dar și pentru a obține un design modern, ușor de utilizat. Analiza pentru cele mai bune alegeri de servicii web pe viitor.

SAPTĂMÂNA 3: Strategii de Conversie. Experiența utilizatorilor cu UX Research
În acest modul, vei descoperi de ce este atât de important să înțelegem care sunt nevoile, așteptările, motivațiile clienților. Vei învăța să colectezi și să analizezi date pentru a înțelege utilizatorii, dezvoltând strategii personalizate și optimizând experiența lor online. Aceste cunoștințe te vor ajuta să crești rata de conversie și succesul campaniilor de marketing. Exemplu practic realizat la una din companiile de top din România.

SAPTĂMÂNA 4: Puterea Inteligenței Artificiale în Crearea de Conținut
Vei învăța cum să creezi conținut captivant și să scrii texte folosind inteligența artificială pentru a accelera acest proces. Explorăm mai multe metode pentru captarea atenției în mediul online și tehnici eficiente pentru scrierea titlurilor. Exemple practice relevante.

SAPTĂMÂNA 5: Optimizare SEO (Search Engine Optimization)
În acest modul de SEO, vei învăța tehnici esențiale pentru a îmbunătăți vizibilitatea site-ului în motoarele de căutare. De la cercetarea și selecția cuvintelor cheie, până la procesul de optimizare, vei dobândi cunoștințe practice pentru a atrage organic mai mulți utilizatori. Vom explora cum să măsori performanța SEO și să îmbunătățești rata de conversie.

SAPTĂMÂNA 6: Google Ads – Ghid Complet pentru Campanii Eficiente
Explorăm metode de promovare rapidă și eficientă pe Google pentru produse și servicii. Vei putea crește vizibilitatea brandului, utilizând publicitatea bazată pe cuvinte cheie și datele oferite de Google Analytics. Noi tendințe în domeniu. Cursul este practic, perfect pentru începători, dar și pentru cei cu experiență, ajutându-te să îmbunătățești rezultatele și să maximizezi vânzările.

SAPTĂMÂNA 7: Consolidare & Feedback
Ultima săptămână a cursului este dedicată consolidării și feedbackului. Vom avea sesiuni de discuții finale pentru întrebările voastre și pentru a clarifica conceptele discutate. De asemenea, vom colecta impresiile avute pentru a îmbunătăți experiența educațională a acestui curs.

 

Timp de 7 săptămâni, vom derula sesiunile de instruire atât în campusul Universității Româno-Americane, cât și în modul online sincron prin MS Teams pentru activități aplicative (marți și joi, interval orar 18:00 – 20:00). Cursanții vor parcurge conținutul teoretico-metodologic al fiecărei discipline în modul online asincron, prin activități de autoinstruire în sistem e-learning. Ne vom asigura că fiecare cursant va atinge obiectivele de învățare în ritmul propriu, în funcție de timpul și energia de care dispune, de o manieră flexibilă și independentă.

Examenul final se va susține la data de 05.04.2025, în Campusul URA, în prezența unei Comisii de examen și va cuprinde o probă de verificare a cunoștințelor teoretice și o probă practică (susținerea unui proiect pe o temă din domeniul marketingului digital și e-commerce-ului).

Perioada de înscriere: 01.10.2024 – 16.02.2025

Număr de locuri în grupă: 25

Admiterea se face în baza dosarului de înscriere care cuprinde următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere tip – disponibilă aici
  2. Carte de identitate – copie
  3. Certificatul de naștere – copie
  4. Certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui – copie
  5. Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire – copie
  6. Foaia matricolă/supliment la diploma – copie
  7. Dovada achitării taxei de școlarizare (integral sau tranșa 1):
    • integral, 2.500 lei early bird, până la data de 18.01.2025
    • integral, 2.700 lei cu plata între 19.01. – 16.02.2025
    • în două tranșe de 1.350 lei: prima tranșă se va plăti până la data de 16.02.2025, iar a doua tranșă până la data de 15.03.2025

Elementele din dosar trebuie scanate și trimise pe adresa [email protected] cu subiectul „Înscriere curs Marketing Digital & E-Commerce”.

Înainte de a scana și de a transmite copiile după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui, diploma de licență și foaia matricolă, te rugăm să scrii pe fiecare pagină “Conform cu originalul” și să semnezi, urmând ca, la o dată ulterioară ce se va comunica în timp util, să prezinți documentele în original în vederea certificării copiilor.

Dacă dorești detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la telefon 0757069993 și la [email protected].

Taxa de școlarizare se achită (integral sau rata I) la înscriere prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma plătită reprezintă TAXA CURS MARKETING DIGITAL & E-COMMERCE. După efectuarea plății, te rugăm să trimiți dovada achitării taxei de școlarizare (o copie a OP-ului/screenshot din aplicație, după caz) la [email protected], împreună cu celelalte documente din dosarul de înscriere.