Programul de studii postuniversitare
“Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială”

Înscrie-te la programul de studii postuniversitare “Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială” și explorează oportunitățile profesionale din domeniul marketingului digital și al comerțului electronic!

Vei învăța să utilizezi conceptele, metodele, tehnicile şi instrumentele de lucru și de cercetare din mediul profesional de marketing online și comerț electronic:

  • Inteligența artificială în marketing digital & e-commerce;
  • Branding personal: cheia succesului în carieră și afaceri;
  • Lansarea unui nou brand pe piață;
  • Branding & marketing funnels;
  • Pași esențiali pentru crearea unui website;
  • Principii de design web;
  • Strategii de conversie;
  • Optimizarea experienței utilizatorilor prin UX Research;
  • Creare de conținut cu Inteligența Artificială;
  • Aspecte juridice pentru mediul online din România;
  • SEO (Search Engine Optimization) pentru creșterea organică a traficului;
  • Personalizarea Mesajelor de Promovare;
  • Promovarea plătită & targetarea;
  • Google Ads;
  • Analytics;
  • Algoritmi Google & multe altele.

Fie că ești antreprenor în căutare de noi soluții, specialist de marketing gata să își îmbunătățească cunoștințele, influencer dornic să afle care sunt ultimele trenduri în marketing sau pasionat de marketing digital și e-commerce fără o diplomă de specialitate – acest curs este creat pentru tine!

Programul cuprinde șapte săptămâni de studiu, proiecte de grup și networking cu oameni pasionați de marketing digital și comerț electronic. Fii la curent cu cele mai noi strategii, întâlnește experți din domeniu! Fiecare săptămână aduce noi metode si tehnici, de la analiză la execuție.

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvolta rapid și sunt de viitor. Te vom susține să înveți să automatizezi procese de marketing cu AI și să înțelegi mai bine care sunt nevoile clienților prin metode de User Experience Research. Explorăm tehnicile de segmentare a pieței și puterea rețelelor de socializare ca instrumente esențiale în marketingul digital și e-commerce. Vei învăța să elaborezi un plan de marketing complet pentru un brand local și să evaluezi rezultatele.

Pe scurt, despre programul Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială

Ocupații vizate
  • Specialist Marketing Online – cod COR 243105
Certificat de absolvire
  • recunoaștere națională, sub tutela Ministerului Educației
  • 5 credite ECTS
Perioada de desfășurare
  • 04.03 – 17.04.2025
Durata
  • 7 săptămâni de învățare, finalizate cu examen de absolvire
  • curs (Concepte de bază și noi tendințe în marketingul digital & e-commerce) prin activități de autoinstruire în sistem e-learning, în vederea atingerii obiectivelor de învățare de către fiecare cursant în ritmul propriu
  • 4 ore pe săptămână întâlniri online sau în campusul Universității Româno-Americane pentru activități aplicative (marți și joi, în intervalul orar 18:00 – 20:00)
Livrare
  • hibrid
  • trei sesiuni de învățare se vor organiza în campusul Universității Româno-Americane
  • meet-up pentru networking în campusul Universității Româno-Americane
  • cursuri și seminarii online, în modul sincron și asincron, cu resurse de învățare specifice (inclusiv suplimentare) diversificate
  • monitorizarea parcurgerii de către cursanți a resurselor de învăţare
Taxa de școlarizare
  • 2.500 lei early bird (plata efectuată până la data de 18.01.2025)
  • 2.700 lei preț întreg (plata efectuată în perioada 19.01. – 03.03.2025)
  • include toate costurile, inclusiv taxa de înscriere și taxa de examinare
  • se poate achita în 2 tranșe egale, prima tranșa de 1.350 lei la înscriere, iar a doua până la 15.03.2025
Condiții de acces
  • absolvent de studii superioare cu diplomă de licență
Număr de locuri în grupă
  • 25 cursanți
Perioada de înscrieri (înmatriculare)
  • 01.10.2024 – 03.03.2025
  • rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii dosarelor de înscriere

De ce să participi?

În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.

Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:

  • a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
  • a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
  • a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
  • a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
  • a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Mai multe informații – click aici!

Ce spun absolvenții noștri?

Szidónia T.
Szidónia T.absolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Am participat la un curs extraordinar, care mi-a depășit cu mult așteptările. Nu este vorba doar despre volumul impresionant de informații la care am avut acces, ci și despre aplicabilitatea practică a celor învățate, exemplele concrete oferite și profesionalismul de care au dat dovadă atât profesorul, cât și invitații. Atmosfera a fost una prietenoasă și deschisă, ceea ce a făcut ca experiența să fie nu doar educativă, ci și extrem de plăcută. Mulțumesc pentru oportunitate!
Gina Lăcătușu
Gina Lăcătușuabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Ținând cont de faptul că nivelul de cunoaștere deținut înainte de curs era aproape de zero, după absolvirea cursului pot să spun că s-a făcut lumină. Invitații de top pentru mine au fost specialiștii în SEO și Google Ads. Experiența acestui program fost unică pentru mine, de nota 10+! Un curs complet și complex susținut de o echipă extraordinară care a dat dovadă de profesionalism de cea mai înaltă calitate!
Liliana Zămârcaru
Liliana Zămârcaruabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Am ales acest program deoarece am simțit că adună foarte multe beneficii: o tematică foarte cuprinzătoare, traineri din mediul privat și competențe certificate. Mi-a plăcut faptul că a fost excelent organizat, iar tematica a cuprins tot ce se poate despre marketing într-un mod foarte explicit. Trainerul a fost extrem de bine pregătit profesional și cu calități umane deosebite și a oferit informațiile într-un mod foarte simplu de înțeles, cu răbdare și cu multă, multă dăruire. M-ați cucerit și vă mulțumesc!
Alina Ivan
Alina Ivanabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Invitații de la acest program au avut un nivel de expertiză ridicat, fiind profesioniști cu care mă bucur că am avut ocazia să interacționez și să le adresez câteva întrebări. Am ales acest program deoarece am apreciat structura cursului, subiectele alese și, desigur, acreditarea. Atitudinea pozitivă a formatorului ne-a inspirat și astfel s-a păstrat o atmosferă plăcută pe tot parcursul programului. Mi-a depășit așteptările!
Mirela Maria Panazan
Mirela Maria Panazanabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Am ales acest program de studii postuniversitare pentru dezvoltarea mea personală. Programul a cuprins o plajă foarte mare de informații, foarte utile și foarte bine structurate. Mi-a plăcut structura acestuia și participarea invitaților la unele dintre orele de curs, precum și sistemul hibrid de desfășurare. Am rămas cu părere foarte bună în urma parcurgerii acestui program. A fost mult peste așteptările mele!
Emilia Iliescu
Emilia Iliescuabsolventă - seria I, Program de studii postuniversitare ”Marketing Digital & E-commerce”
Read More
Mi-am dorit să fac un curs de specialitate pentru a mă pune la punct cu ultimele trenduri în materie de marketing și pentru a descoperi și învăța ceea ce nu știam și nu stăpâneam. Programul de studii a fost foarte eficient - formatorul ne-a făcut să înțelegem logic și natural instrumentele de marketing și de promovare. Mi-a plăcut faptul că am primit exemple concrete de aplicare a teoriei și de utilizare efectivă a tehnicilor arătate, cu ajutorul acestor exemple / exerciții / simulări.
Previous
Next
2024 __ postuniv MD&E - Banner Web

De ce ar alege cineva să urmeze un program postuniversitar de marketing digital și comerț electronic în contextul utilizării noilor tehnologii? Răspunsul este simplu: pentru a se adapta și pentru a prospera într-o lume în continuă schimbare.

Este esențial să fii la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu și să interacționezi cu specialiști din mediul de business pentru perspective practice actuale.

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvoltă rapid și sunt de viitor. Vom explora metode de automatizare a proceselor de marketing cu ajutorul inteligenței artificiale și vom înțelege mai bine nevoile clienților prin cercetarea experienței utilizatorului.

Vei avea oportunitatea de a cunoaște oameni pasionați de marketing, ca tine. Ne vom întâlni periodic și vom învăța din experiențele celorlalți. Capacitatea de a te adapta și de a învăța lucuri noi devine tot mai importantă!

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 5 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Pentru cine este acest program postuniversitar?

Programul postuniversitar de Marketing Digital si E-Commerce este dedicat absolvenților de facultate care vor să se perfecționeze în acest domeniu atractiv și de viitor. Foarte practic și aplicat, cu invitați din mediul de afaceri, cursul este și pentru cei care vor să cunoască alte persoane pasionate de acest domeniu, cu care să-și împărtășească din experiențe.

Programul este ideal pentru:

  • Fondatori de start-up-uri care întâlnesc zilnic provocări în domeniul marketingului și al vânzărilor și caută soluții cum să se lanseze pe piață și cum să își crească afacerea.
  • Specialiști în marketing și PR care doresc să se perfecționeze să descopere noi orizonturi în domeniul marketingului și al comerțului electronic.
  • Pasionați de marketing digital și vânzări online, dar care nu lucrează în acest domeniu și vor să câștige mai mult în timpul liber.
  • Manageri de departamente care vor să înteleagă mai bine fundamentele marketingului digital pentru a-și stabili în mod corect cerințele și obiectivele.
  • Influenceri din domeniul digital care vor să înțeleagă fundamentele marketingului și să descopere ce este nou în domeniu.
  • Specialiști care vor să lucreze în acest domeniu, dar care nu au diploma de specializare în marketing digital și comerț electronic.

Programul de studii postuniversitare vizează dobândirea și dezvoltarea de competențe profesionale în arii disciplinare relevante din domeniul marketingului digital:

SĂPTĂMÂNA 1: Strategii Esențiale de Marketing Digital & E-Commerce

Inteligența artificială (AI) va transforma complet domeniul de marketing. Explorăm tendințele cheie în marketing digital, e-commerce și business care vor modela piața în următorii ani și învățăm cum să le integrăm strategic. Construim fundația unui brand puternic, de la alegerea unui nume memorabil până la înregistrarea mărcii la OSIM. Descoperim cum brandingul personal și strategiile de diferențiere pot deveni arme secrete pentru succesul profesional și în mediul de afaceri.

 

SĂPTĂMÂNA 2: Plan de Marketing Complet. Integrare Website WordPress.

Învățăm cum să creăm un plan de afaceri complet, care să includă un plan de marketing eficient, esențial pentru ghidarea dezvoltării afacerii, atragerea investitorilor și maximizarea impactului în piață. Stabilim obiective clare, identificăm piața țintă și implementăm strategii de marketing care să ne diferențieze. În plus, vom explora soluții pentru implementarea unui website WordPress eficient și ușor de gestionat, care să susțină dezvoltarea afacerii tale.

 

SĂPTĂMÂNA 3: Experiența Utilizatorilor cu UX Research. Studiu de Uzabilitate.

UX research este esențial pentru a crea produse care să fie ușor de folosit și care răspund nevoilor utilizatorilor. Prin studiul comportamentului și preferințelor utilizatorilor, aflăm ce funcționează și ce nu. Fără acest proces, riscăm să dezvoltăm produse sau servicii care nu sunt relevante sau utile. Aceste cunoștințe te vor ajuta să crești rata de conversie și succesul campaniilor de marketing. Studiu de caz practic realizat la una dintre companiile de top din România.

 

SĂPTĂMÂNA 4: Puterea Inteligenței Artificiale în Crearea de Conținut

Învățăm cum să folosim copywriting-ul și storytelling-ul pentru a redacta texte care captează atenția și atrag audiența. Accelerăm procesul cu ajutorul inteligenței artificiale, folosind prompturi personalizate și eficiente. În partea a doua, realizăm un proiect video de la A la Z folosind AI, aplicând strategii de marketing pentru a construi o poveste puternică în jurul unui nou produs. Pentru asta, vom folosi platforme AI de ultimă generație pentru a crea texte, imagini, video și voice-over, transformând fiecare idee într-un proiect memorabil și eficient.

 

SĂPTĂMÂNA 5: Optimizare SEO (Search Engine Optimization)

În acest modul de SEO (Search Engine Optimization), vei învăța cum să crești vizibilitatea unui site în motoarele de căutare utilizând cele mai recente tehnici. De la cercetarea și selecția cuvintelor cheie relevante, până la optimizarea conținutului și îmbunătățirea structurii site-ului, cursul oferă soluții practice pentru a atrage trafic organic. Discutăm practic despre optimizare on-page și off-page, algoritmi ai motoarelor de căutare și instrumente pentru măsurarea performanței.

 

SĂPTĂMÂNA 6: Google Ads – Ghid Complet pentru Campanii Eficiente

Explorăm metode de promovare rapidă și eficientă pe Google pentru produse și servicii. Vei putea crește vizibilitatea brandului, utilizând publicitatea bazată pe cuvinte cheie și datele oferite de Google Analytics. Noi tendințe în domeniu. Cursul este practic, perfect pentru începători, dar și pentru cei cu experiență, ajutându-te să îmbunătățești rezultatele și să maximizezi vânzările.

 

SĂPTĂMÂNA 7: Consolidare & Feedback

Ultima săptămână a cursului este dedicată consolidării cunoștințelor și oferirii de feedback. Vom organiza sesiuni interactive pentru a răspunde întrebărilor voastre și pentru a clarifica conceptele abordate. De asemenea, vom analiza sugestiile voastre pentru a perfecționa structura și conținutul cursului. Participanții vor beneficia de resurse suplimentare și sfaturi practice pentru a-și îmbunătăți abilitățile în domeniu.

 

 

Timp de 7 săptămâni, vom derula sesiunile de instruire atât în campusul Universității Româno-Americane, cât și în modul online sincron prin MS Teams pentru activități aplicative (marți și joi, interval orar 18:00 – 20:00). Cursanții vor parcurge conținutul teoretico-metodologic al fiecărei discipline în modul online asincron, prin activități de autoinstruire în sistem e-learning. Ne vom asigura că fiecare cursant va atinge obiectivele de învățare în ritmul propriu, în funcție de timpul și energia de care dispune, de o manieră flexibilă și independentă.

Examenul final se va susține la o dată ce va fi comunicată ulterior, în Campusul URA, în prezența unei Comisii de examen și va cuprinde o probă de verificare a cunoștințelor teoretice și o probă practică (susținerea unui proiect pe o temă din domeniul marketingului digital și e-commerce-ului).

Perioada de înscriere: 01.10.2024 – 03.03.2025

Număr de locuri în grupă: 25

Admiterea se face în baza dosarului de înscriere care cuprinde următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere tip – disponibilă aici
  2. Carte de identitate – copie
  3. Certificatul de naștere – copie
  4. Certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui – copie
  5. Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire – copie
  6. Foaia matricolă/supliment la diploma – copie
  7. Adeverință medicală
  8. Dovada achitării taxei de școlarizare (integral sau tranșa 1):
    • integral, 2.500 lei early bird, până la data de 18.01.2025
    • integral, 2.700 lei cu plata între 19.01. – 03.03.2025
    • în două tranșe de 1.350 lei: prima tranșă se va plăti până la data de 03.03.2025, iar a doua tranșă până la data de 15.03.2025

Elementele din dosar trebuie scanate și trimise pe adresa [email protected] cu subiectul „Înscriere curs Marketing Digital & E-Commerce”.

Înainte de a scana și de a transmite copiile după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui, diploma de licență și foaia matricolă, te rugăm să scrii pe fiecare pagină “Conform cu originalul” și să semnezi, urmând ca, la o dată ulterioară ce se va comunica în timp util, să prezinți documentele în original în vederea certificării copiilor.

Dacă dorești detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la telefon 0757069993 și la [email protected].

Taxa de școlarizare se achită (integral sau rata I) la înscriere prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma plătită reprezintă TAXA CURS MARKETING DIGITAL & E-COMMERCE. După efectuarea plății, te rugăm să trimiți dovada achitării taxei de școlarizare (o copie a OP-ului/screenshot din aplicație, după caz) la [email protected], împreună cu celelalte documente din dosarul de înscriere.