De ce să participi?
În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.
Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.
Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:
- a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
- a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
- a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
- a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
- a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .
La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).